Pixie Power Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Skrev et innlegg igår, lørdag, om mensmurringer på morgenen. Var 3-4 minutter imellom, men ikke så veldig vonde. Dro og handlet og gjorde alt vi hadde planlgt, og tenkte at dette sikkert var sånn som flere her inne har opplevd i et par uker - uten at noe er på gang. Plutselig økte smertene, og det var mindre enn to minutter i mellom, så vi dro på sykehuset. Derfra gikk det unna, og fra 4 cm til fødsel gikk det litt over en time, gitt. En (lang) pressrie og så var det over :-) Intenst og kjapt, 9 dager før termin. Bitteliten, men perfekt på alle måter. To (undødvendige) pyntesting tross farten. Og nå er vi hjemme og koser oss, og formen er på topp :-) Ingenting kunne sammenliknes med første fødsel, sikkert derfor jeg ikke skjønte at noe var på gang, hehe Lykke til dere andre! Dette er herlig :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 For en herlig fødsel! Gratulerer så masse! Klem.
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 gratulerer så masse : D håper virkelig det snart er min tur
Nicoline3 Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 For en helt fantastisk historie! Deilig med sånne her inne!! Kos dere masse og nyt det lille nurket, snart er det oss andre også!!
mormia Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 å så kjekt å høre pixiw power. Herlig fødselsopplevelse da. Her har vi fremdeles en haug med murringer og greier. Er så lei av mase smerter over det hele. :-) Må kose deg masse med den lille!! Og ha ein herlig sommer videre. :-)
Marikke Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Sånn fødsel vil jeg også ha! Gratulerer så mye!!
noepågang FØDT Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 gratulere!!! æ vil også ha en sånn slutt på graviditeten!
Sjokolademonster Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 gratulerer!! Godt å være ferdig kan jeg tenke meg!
Pixie Power Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2010 Tusen takk, alle :-) Ja, det var vel en drømmefødsel :-) Men det blir veldig intenst når det går så fort, selv om smertene i det minste ikke trekker ut i flere timer! Vet ikke om det er noe å å ønske seg for andre, da, for jeg trodde de fleste revnet ganske mye når det går så fort? Jeg skjønner egentlig ingenting, var sikker på at "nå revner jeg herfra til evigheten og tilbake igjen" da jeg plutselig kjente jeg måtte trykke, haha
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. juli 2010 #11 Skrevet 5. juli 2010 Gratulere så mye, det va artig å høre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå