Gjest Mammantil2prinser Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Er så frustrert her jeg sitter. Er 38-2uker på vei og har så og si vert nesten helt UTEN sex hele svangerskapet. Når jeg ikke var kommet så langt var det grunnet at det var svææært ubehageligt, som om noe blokket for penis. Men sånn er det ikke lenger. Men jeg får så vondt av sambo som er så snill og forståelsesfull og faktisk ikke bryr seg om vi ikke har sex, men setter skikkelig pris på når vi har da. Men jeg har så lysst hele tiden, men er nødt til å bruke glidekrem fordi jeg klarer ikke bli "våt" selv ( unnskyld for detaljer). Så er jeg bare så redd for at når prinsen er kommet og alt er normalt igjen at sexlivet vi hadde ikke kommer tilbake! =/ Er det noen andre som opplever eller har opplevd noe av det samme? Og i så fall hva gjorde dere anbefaler dere? Hilsen litt sexfrustrert førstegangs.
Melkerullen Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Ikke mye her heller under svangerskapet, selv om jeg ikke har opplevd det samme som du beskriver. Men til trøst - sexlivet er blitt bedre og bedre etter hver fødsel:)
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 det er nok vanlig å bruke glidekrem på slutten av svangerskapet og etter fødsel Ta tiden til hjelp, lysten og sexen kommer tilbake, og som hun sier over, blir bare bedre og bedre.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Tusen takk for svar! Guri det var en lettelse å høre. Får bare smøre meg med litt mer tolmodighet da og håpe at dette blir tilfelle for meg/oss også med tiden etter fødselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå