~~ElleMelle~~ Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 ... hvor raskt etter at du har spist syns du babyen reagerer og hvor lenge etterpå syns du det varer? Jenta mi har helt klart litt mageknip innimellom, men jeg sliter litt med å kartlegge hva det kan komme av hvis det har sammenheng med det jeg spiser.
Gjest Sharazi Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 ..lurer jeg også på... Dytt!! (Husk at hun kan sluke luft når hun ammer.. Det gjør vår gutt og da blir det en skrikeøkt om kvelden, hvis vi ikke får det ut som rap etter måltidet..)
~~ElleMelle~~ Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2010 Ja, hun er absolutt ikke den flinkeste til å rape så det kan klart være derfor også. Og hun er bare litt over to uker så kan bare være fordi hun og tarmene og alt er uvant med verden og maten her "utenfor". Men hun får helt klart knip og trekker beina brått opp mens hun skriker til, så tenkte jeg skulle prøve å følge litt med på hva jeg har spist i forkant.
En liten mamma Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Når jeg har spist masse sjokolade og gotteri og drukket masse brus på lørdagskvelden, har minien min våknet tidlig søndagsmorgen med skriking og pressing og promping. Vet ikke om det vanligvis tar så lang tid, men dette er de eneste gangene gutten min har hatt mageknip, og da må det vel komme av alt snacksen?
Daydreamer 81 Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Hei, Jeg måtte kutte ut vanlig melk. Dette fant jeg ut ved at babyen skrek mye mellom 18-20 tiden Noen ganger lengre... Og jeg spiste vanligvis en eller to porsjoner med frokostblanding. dette var ca 6timer før skrikinga startet... Jeg spiste en litt stor posjon med is en kveld...ca. kl 18.00 og kl. 1.00 begynte skrikinga.... Dette er i alle fall min erfaring. Lykke til
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har måttet kutte ut alt av kullsyreholdig drikke. Min gråter veldig når jeg har drukket det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå