Gå til innhold

seteleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis babyen sitter i seteleie. kan jm eller lege tvinge meg til snuing?

har hørt at dette skal være vondt, og at muligheten for at dem spretter tilbake i sete er stor.

Håper hun tar til vett og snur seg snart av seg selv =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vet ikke hvor mange uker du er.

Men min gutt snudde seg riktig vei forrige uke.

Har nå 2 uker igjen til termin.

Tvi Tvi :)

Skrevet

Tror ikke du kan tvinges til snuing, nei. Forresten så er jeg sikker på at du ikke kan tvinges til det, man kan ikke bli tvunget til noe som helst fysisk med mindre det står om liv og død :) Og det gjør det jo langt i fra.

Min svigerinne fikk sin første for tre år siden. Babyen snudde seg OG festet seg da riene startet!

Masse lykke til!

Skrevet

jeg hadde tenkt å nekte snuing forrige uke men gjorde det alikvel.. gikk veldig bra.. ikke vondt men synes det var litt vemmelig og se på.. men gikk egentlig overaskende bra.. verdt forsøket for å slippe ks for min del i allfall:)

Skrevet

her sitter arvingen i sete og vi forsøkte vending en gang. han snudde seg tilbake etter ti minutter. skulle i utg.punktet ha gjennomført en forsøk til, men jeg ombestemte meg. ikke vondt, men jeg har opplevd ting som er mer behagelig da.

De har ingen annledning til å tvinge deg så det skal du ikke være redd for. men du kan kanskje regne med att de vil bruke tid på å overtale deg om ikke noe annet.

nå lot ikke arvingen her seg snu i alle fall, for han sitter med henda bak hodet og bena i kors som en liten buddah statuett og i tilleg til det så har han lagt seg bak morkaken. så vendingen ble utelukket uansett.

så vi skal ha ks den 8 juli vi da...

masse lykke til! og husk, de kan snu seg helt inntil termindato forutsatt att de har god plass og ofte så kan rier hjelpe til i prosessen. så hadde vi hatt mulighet, hadde vi gått for kombinasjonen med å starte fødsel vanlig, for å se om han snur seg og eventuellt "bytte" til ks om det skulle bli stopp/ekstra underveis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...