Gå til innhold

Nytt treff 6August

Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter opp et nytt treff,og håper så mange som mulig kan komme.

Kan møtes utenfor tilfelle vi har lyst å gå et annet sted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gjerne med om det kan flyttes til fredagen etter.. Er dessverre bortreist den 6.

Skrevet

Fredagen etter passer meg også bedre. Er bortreist den 6 aug. Samme for meg hvor vi går. Hilsen Novadona, 32 år, førstegangsventende med termin 26 okt. :)

Skrevet

Må diskuteres litt...To av oss som pleier å komme har termin i august,,men skal høre med henne

Skrevet

Blir fryktelig nært terminen vår da..., men kjedelig hvis det ikke er noen som kan komme 6. august. Sendt deg en pm forresten Alex&Lucas sin mamma.

Skrevet

kan sette det opp uken etter..men mest sannsynlig kan ikke vi to komme da

Skrevet

Jeg kan 6.august. Foreslår at vi holder på den datoen, så kan vi sette opp ett nytt tidlig i september.

Skrevet

Litt usikkert om jeg er kommet hjem fra ferie til 6., men skjønner at uken etter blir sent for dere to august-termin-jenter ;-) Sett opp den datoen som passer best, så kommer jeg uansett i september om det ikke skulle passe! :-) Jeg følger med på siden her for hva dere bestemmer dere for. Blir koselig med nytt treff!

Skrevet

Er det lov for gravide som ikke har vært på et eneste treff før å komme også?? :)

Skrevet

Selvfølgelig er du hjertelig velkommen Preggie Sue. Jo flere, jo bedre :) Spiller ingen rolle hvor langt du er på vei heller...

Skrevet

Supert at flere kan komme...

skal prøve å huske å ta med ringslynge og patapumen min neste gang... (may ;) )

Skrevet

Hei.jeg har heller ikke vært på treffene før men vil gjene prøve å komme denne gangen..

Skrevet

Jeg blir veldig gjerne med på septembertreff, er på ferie nå:):)

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke være med på treff nå på fredag 6. august likevel. Fikk ei nydelig jente på lørdag, vel 3 uker før tiden :)

Skrevet

Åh, så koselig å høre! Gratulerer så mye!!! Håper vi sees på et treff senere i år.

Jeg kommer i morgen :-)

Skrevet

Jeg kan ikke komme idag, har blitt kjempeforkjølet. Satser på neste fredag i stedet.

Skrevet

Ville bare gi beskjed at jeg kommer jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...