Gå til innhold

Innføring av melk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å innføre ren kumelk til snuppa mi, men det er IKKE populært altså. Ser hun grøsser hver gang jeg kommer med melkeglasset :oP Hun får en yoghurt om dagen da, det går ned... Kan jeg gi feks Biola istedenfor lettmelk? Hva med vanlig yoghurt, kan jeg gi det? Gir nå bare joggolino..

Prøver litt hver dag å tilby melk, men nå gidder hun ikke engang smake :o( Tips?

Hun er forresten akkurat 1 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset var heller ikke melk så populært i begynnelsen, samtidig som jeg var litt tilbakeholden fordi jeg selv reagerer på melk. Jeg har gitt Biola og yoghurt i stedet for.

Vanlig yoghurt kan de få fra 10 mnd, så det er det ikke noe problem å gi. Biola er også greit. Det fikk jeg faktisk råd fra helsesøster om å gi allerede fra 8 mnd, pga hard mage.

Melkedrikkingen har kommet seg etterhvert her, så nå drikker han rundt 1 kopp om dagen i tillegg til Biola og yoghurt

Skrevet

Jeg startet med å blande mme og vanlig melk. Var for å sjekke om han tålte det;)

vel, han elsker melk nå og jeg må bremse han under frokosten ellers drikker han seg mett;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...