KirstenAnn64 Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 ammet lillegull i 23 mnd. Å virker ikke som hun har tenkt å slutte i det hele tatt. Har fått beskjed på helsestasjonen at man kan amme fram til dem er 2 år, men hva skal jeg gjøre om hun fremdeles vil ha pupp etter 2 års dagen da??
Babyønske �� Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Hvor mye ammer du da? Jeg ammer min på snart 18 mnd morgen og kveld. Men har planer å kutte ut i løpet av sommeren. Hvis det går, han kan være noe puppegal til tider. Det er ikke så lenge siden jeg kuttet ut å amme midt på dag. Det var litt masing fra han de første ukene, men da vardetbare å avlede han med noe annet. Og f eks tilby annen drikke i tilfelle han var tørst. Driver å skal kutte den om kvelden nå. Har brukt den for å roe han ned før leggetid. Og det ser ut til å gå bra når andre legger han, når jeg skal legge maser han litt om jeg ikke tilbyr. Men når han får er han nødvendigvis ikke så veldig interessert. Tror det blir til at pappaen får ta leggingen hver kveld en ukes tid, så er han nok over den vanen. Den han får om morgenen er det nok jeg som er mest avhengig av, for den får han ofte til å sove igjen om han våkner for tidlig. Vi sliter litt med natteuro enda selv om han egentlig er nattavvent. Jeg prøver å drøye ammingen til klokka blir 6-7, da har han allerede vært våken et par ganger. Burde vel kuttet ammingen tvert og sett om det ble bedre. Men jeg har mine tvil om det, så derfor er den ammingen så grei å ha å ty til en tidlig morgen etter en urolig natt :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå