Squirrel79 Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Vi har en liten tass på 17 måneder som jeg lurer litt på om han driver og får toårs gjekslene. Han sutrer mye for tida, pirker seg i munnen og sikler som en foss. Men synes det kanskje er litt tidlig. Han fikk begge fortennene foran nede når han var 5 måneder, og var ferdig med hjørnetennene når han var 15 måneder. Er det andre som har erfaring med at toårsgjekslene kommer tidlig?
Babyønske �� Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Gutten min fikk alle 4 jekslene mellom 15 og 16 mnd. Da hadde han bare fått 3 tenner oppe og 3 tenner nede sålangt. Han fikk en sidetann oppe og 2 jeksler oppe først, så kom en sidetann nede og to jeksler til nede en mnd etter. Og det er de tennene han har fått. Hjørnetennene har vi ikke sett noe til enda.
Lillemus&mamma'n Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Jenta vår er 14 måneder og har hatt 16 tenner sidn hun var 11-12 måneder, men hun fikk sine første to tenner før hun var fire måneder, så hun har generelt vært tidlig ute med tenner.
Gjest Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Datteren min er 17 mnd og hun holder på med sine to oppe nå. Den ene er nesten helt ute, mens den andre kun viser seg som en liten hvit prikk. Er ikke noe stas stakkars, hun våkner hver kveld, fire fem ganger, og hyler hysterisk:( Paracet og Dentinox er en god venn for tiden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå