Gå til innhold

Dager igjen til terminen idag søndag 4 juli:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 17 dager igjen...

Og formen er bra, bare litt irritabel om dagen...men men det går vel over håper i allefall min kjære mann og barn...:)

Hvordan er formen deres damer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50 dager blank igjen. Formen er ikke så bra. Jeg sliter veldig med nattesøvnen, har mye halsbrann, intens kløe i underlivet (sopp jeg bare kunne glemme å bli kvitt før det var over iflg gynekologen), generelt sliten og på toppen av det hele har jeg fått vondt i ryggen, hvilket jeg aldri har vært plaget med før...:-s uff, håper det ikke blir så varmt den siste tiden iallefall

Skrevet

Samme som deg mamsen! 17 dgr igjen og formen varierer veeeeldig fra dag til dag og time til time. Ene øyeblikket er jeg i toppform og i det andre føler jeg meg rett og slett syk.

Skrevet

40 dager igjen og herved høygravid!!! :-)

Formen er stort sett strålende, noe mer sliten enn normalt, og litt problemer med søvnen, men ikke noe å skrike om.

Skrevet

Termin i dag! Våken i natt å talte rier, men det stoppet opp rundt kl 0430, og nå er det stille igjen.. kjedelig... vil møte lillejenta mi nå!

Skrevet

-2. tror jeg har begynt å lekke fostervann, men det kommer bare dryppvis en sjelden gang så det kan jo bli spennende.. det startet slik forrige gang også:)

Skrevet

Må bare henge meg på her i dag. 40 dager igjen og offisielt høygravid:) Wææ, nå begynner det å gå opp for meg her! Formen varierer daglig, da jeg sliter med bekkenproblemer. Men jeg er ved godt mot:)

Skrevet

10 dager til termin, men legges inn i morra og skal ha KS på tirsdag. Jeg både gleder og gruer meg til det. Gruer meg litt til selve snittet, men gleder meg til å bli ferdig med magen. Sliter med å sove, halsbrann og UTROLIG numne fingre. Er så hoven i beina at skoa står!

Skrevet

40 dager igjen til 13. aug.. Høygravid :)

Skrevet

25 :) Formen er upåklagelig bra. Liten mage og synes ikke det er tungt. Greie temperaturer her i nord ;P

Skrevet

15 dager igjen.

Stor og tung.

Skal bli glad for å få normale bein igjen. Nå er de så hovne og værker forferdelig..

Skrevet

8 dager igjen her og formen er relativt bra,ingen klaging nå mot slutten. Har mye på gang denne uken i leiligheten som vi har pussa opp, men er ikke helt ferdig, så håper IKKE jeg føder før termin.

Skrevet

1 dag igjen....

Skrevet

19 dager... Jeg er LEI! Ryggen plager meg, ikke godt å sitte for mye eller stå/gå..

Skrevet

37 dager igjen, føler det begynner å nærme seg no. formen er veldig varierende fra dag til dag, noen dager er jeg fin og andre dager eg jeg kjempe dårlig.

Skrevet

Jeg har 77 dager igjen. Formen er bra foreløpig... Litt varmt, men har heldigvis ferie fremover, så da er d bare å slappe av:)

Skrevet

- 1,

Så nå håper jeg at det skjer noe her snart!

Skal på sirkus etterpå med storesøster, kanskje det får fart på sakene!

Skrevet

74 dager igjen:)) Har noen hektiske flytteuker foran meg så regner med at tiden kommer til å gå fort.

Skrevet

28 dager - akkurat 4 uker til termin.

Hatt vondt i bekkenet de siste 2 ukene, og er derfor mindre mobil enn vanlig. Veldig uvant, for har vært i super form frem til det. Nå gjør det skikkelig vondt å skulle stå opp om natten for den uunngåelige tissepausen. Knekker i bekkenet og kjennes som om beina ikke vil bære når jeg reiser meg. Vondt på fremsiden og baksiden av bekkenet. Blir bedre med en varm dusj og litt bevegelse utover dagen. Håper dette bare er midlertidig, for blir gal av å ikke kunne bevege meg så mye. Har tenkt å prøve ellipsemaskin for å se om det kan gi riktig bevegelse uten så mye belastning.

Det er kanskje helt normalt å slite litt med bekkenet på slutten?

Skrevet

81 dager igjenn....

never ending story dette her altså =)

Men tar snart ferie så jeg tror ukene blir å flyve avgårde =)

Formen er upåklagelig bra :D

Skrevet

5 dager, og steike sliten!!

Skrevet

27 dager igjen, jeg har tider jeg er sliten på, (ikke dager) hehe. Men har fått litt hovne ben, grøsss :/

Skrevet

41 dager... vont i/under føttene... kvalm om kvelden/natta...

Men eller alt bra :P

Skrevet

42:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...