Linerla Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Vi har to fantastiske barn, ett på 1 år og ett på fire. Mannen sa at han ville at vi skulle gi oss etter de, Jeg var vel forsåvidt enig. I hvertfall for noen år. Men så var vi litt dumme og ble aldri enige om prevansjon. Ingen hadde lyst at jeg skulle gå på hormoner og vi visste at å "hoppe av i svingen" ikke var det beste. Så nå sitter jeg her med en positiv graviditetstest i hånden. Mannen er bortreist til i morgen, så han vet ingenting..Ingen å fortelle det, så må bare få ut her! Vet at så mange plages med å få, ¨men her sitter jeg en smule oppstresset. De to eldste var så planlagte som man kan, men denne.... Dette vil si at vi er nødt å flytte, bytte bil og hva i all verden sier jeg til jobben! Har akkurat fått meg en ny jobb!!!! :/ Jeg sitter her¨å ler. Skjønte det når mensen var ett par uker forsinket, men ville bare ikke innrømme det!! Vær så snill, trenger noen råd fra dere der ute! Ikke minst, hvordan skal jeg fortelle dette til far?
Musemor med tre søte små Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Virker som dette med ny jobb er det beste baby-klisteret. Jeg har også akkurat fått ny jobb. Dere fins alltids en løsning på disse problemene. Dersom det er 2 uker siden du skulle hatt mensen er du ca 6 uker på vei. Da har dere 7,5 mnd på å finne ut av det med bilen, og det første året kan babyen sove inne hos der, så der har dere enda lenger tid. Dette er ikke problemer som må løses i morgen, dere har god tid på dere. Lykke til
Mamma-23 Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Hei. Tenk på først om du ønsker å ha barnet? Jeg er på vei med nr 3 det var ikke planlagt, jeg ville hjerne vente 2 år til, men tenk at jeg orker ikke å ta abort bare fordi den var ikke planlagt. Jeg synes det et stor gave som vi får fra Gud. Det er mange som sliter å få barn. Alt annet kan løses. Mannen min også sa at det er nok med 2 og etter at jeg har sagt at jeg er gravid, spurte han om hva skal jeg gjøre? Jeg sagt bestemt at abort er uaktuelt. Nå han gleder seg veldig. Jeg er i uke 8+3. Jeg har to tett 1.8 mellom de er beste venner i dag. Masse lykke til. )))))
Linerla Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2010 Tusen takk for svar. Abort er ikke aktuelt for meg uansett. Så det er ikke noe jeg vurderer engang! Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få alt til å organiseres. Men som du sier ovenfor her. Jeg har 7,5 mnd på å organisere, så det går sikkert helt fint. Det blir cirka 1,8 mellom mine minste og, er nettopp fylt 1 år. hehehe.Får nok å gjøre ihvertfall! Men det verste er vel jobben synes jeg. Har nesten lyst å gå å snakke med de med engang å si hvordan det er . Men det er kanskje dumt? Man vet jo aldri hva som kan skje. I tillegg jobber jeg redusert for å være hjemme med ungene, men må vel vurdere å gå opp i stilling for å få råd til å være hjemme. GUD det er mye man tenker på, fire timer etter positiv prøve!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå