Gå til innhold

Ikm rundt 14-15.. Noen fler???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på pergotime og puregon + ovetrielle denne mnd...Enklere sagt; en hel haug hormoner som gir meg eggløsning... Hadde eggløsning en av de dagene som var just nu... Kjenner jeg er super spent denne måneden!!

Kan vi kanksje klare det etter over 2.5år som prøvere???

Har masse masse murringer og suuuper ømme brystvorter. men det skylles nok hormonene...

Skal til Praha den 12.. Så jeg håper jeg kan teste positivt den morgenen vi skal dra... Greit og vite om det er greit og drikke eller ikke...

Flere som er spente denne måneden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende for deres del :) Håper det har klaffet for dere! :)

Jeg er forøvrig på min 6 dag over ikm etter spontan abort for 5 uker siden. Er noen dager siden jeg har testet nå, føler meg tildels gravid, men er usikker. Dersom jeg ikke er det håper jeg TR dukker opp snart, legen på sykehuset sa jeg burde få den ila 4 uker.

Håper uansett at det klaffer for oss alle her inne snart :) Masse lykke til, monca! ;)

Skrevet

Takk dos :)

uff.. så trist med SA, håper dere klarer det igjen snart da, og får en levedyktig og frisk liten bebbis!

Hvor lenge har dere vært prøvere???

Ja, det håper jeg også!!!!!! Tusen takk=)

Skrevet

:)

Vi har to barn fra før og hadde ikke forsøkt så lenge. Jeg sluttet på p-sprøyte i juni 09 og i august samme året sluttet jeg å amme minste, da kom TR. Det gikk likevel 8-9 måneder før det klaffet, men dessverre gikk det den gale veien :( Er snart 5 uker siden og jeg har ennå ikke noen tegn til TR, blir snart gal av dette, vil jo bare fortsette med prøvingen ;)

Skrevet

Ok,.. heldig du er da=)

Men lenge nok å vente 8-9mnd!!!

Det kan jo ta tid før mensen kommer tilbake har jeg skjønt... Men på den andre siden er det jo mange som blir gravide igjen med en gang... Så vi kan jo kanskje håpe på at det er det som skjer deg=)

Noen andre som har ikm 14-15??? Kjenner jeg er kjempe spent. Jeg har tidvis ganske så øm og vond livmor... Kramper seg skikkelig.. Og brystene er super vonde og seige! Kjenner jeg er i overkant spent .... Graviditets testene har ikke blitt negative enda, men det er alt for tidlig til at de er reelle(pga. alle hormonene) ... er jo bare 5dpo... Håper seff de aldri faktisk blir negative.. hehe... Bare sterkere... *sukk*

Skrevet

Hare ikm den 15.. og er jeg ikke gravid håper jeg virkelig LF min er blitt lenger. Var 2 dager lenger sist pp, på 11 dager. Går til akupunktur og spiser sink og venter på at vitex tabl mine skal komme....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...