Gå til innhold

Uke 25 og kjenner ikke noe særlig bevegelse - flere?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det andre enn meg som ikke kjenner så mye enda? Fikk vite på UL at morkaken lå fremfor babyen, så jeg måtte være tålmodig, men det var i uke 18... Skulle ønske jeg kjente mer. Nå er det bare noen vage følelser av og til... nå er jeg ikke av de tynneste heller, så det kan vel også spille inn. Flere som har det som meg?

Fortsetter under...

Jeg er 24+0 i morgen og kjenner ikke så mye enda jeg heller. Så du er ikke alene. Jeg har også morkaka foran og må være tolmodig ja. Kjenner liv fra bebisen innimellom, men det er svakt fortsatt.

Hei,

Jeg har ikke kommet til uke 25 enda men er 20 uker og annengangs gravid.

Jeg har ingen foreliggende morkake og kjenner heller ikke ofte liv. Helt tilfeldig en gang i uke 13 masse bobler i nedre venstre del og en gang forrige uke en bølgete bevegelse. Det føles det er lenge til neste gang. Jeg føler det er veldig mye fokus på dette i forumene på nettet og jeg undrer på hvorfor det er så immari mange som føler daglig liv så tidlig...... I følge lege og jordmor er det helt normalt og ikke føle liv før uke 21 eller 22 og dette er da hvis man har morkaka liggende bak.

Jeg tror vi ikke skal bekymre oss før vi har kommet så langt at vi skal kjenne liv daglig.

Hver kveld ligger jeg i senga på ryggen og prøver og kjenne og kjenne men kjenner bare min egen puls og er vel så trøtt at jeg sovner fordi jeg ligger så stille...!! (og er trøtt)

Lykke til videre

Jeg tror det er typisk at de som tidlig kjenner liv snakker masse om det, mens de som ikke gjør det rett og slett forholder seg stille, og da får man jo lett et litt skjevt bilde av hvordan ting ligger an.

Jeg har først begynt å kjenne ordentlige spark og liv innenfra nå den siste uken (uke 23), og jeg har ikke morkaken foran. Jeg ble jo til slutt ordentlig bekymret siden det virket som at "alle andre" har kjent liv fra uke 16, eller i det minste 18.

Ikke vær bekymret, det kommer nok tidsnok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...