Gå til innhold

Betennelsesdempende uten ibuprofen!

Anbefalte innlegg

Har slimposebetennelse i hoftene og planen er å dra nedover til Køben så fort EL melder seg, men smertene er grusomme. Fått Cataflam av legen (voltaren lignende) men ønsker ikke å bruke dem for da må vi vente enda litt til og denne perioden passer perfekt.

Er det noen av dere her som har tips så mottar jeg de med stor takknemlighet!

Beklager "anomym" ønsker å holde denne prøveperioden "hemmelig"

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142053027-betennelsesdempende-uten-ibuprofen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg ikke finnes. Eller, altså, det finnes de som ikke inneholder ibuprofen, men alle vanlige betennelsesdempende jeg har hørt om er i kategorien NSAIDs og dermed ikke anbefalt ved prøving. Jeg går fast på lignende medisin, men ingen av legene jeg spurte kom opp med noen fullgode alternativer til disse mens jeg forsøkte å bli gravid.

Som ren smertestillende er paracetamol og tramadol ok i prøveperioder, men disse vil ikke gjøre noe med selve betennelsen.

Lykke til i Danmark, i hvert fall.

Jeg ville ringt en homeopat. Det finnes utrolig mye homeopatiske medisiner som kan erstatte legemidler - og disse er som regel mindre farlige for kroppen i forbindelse med graviditet og forsøk :) :) :)

Har selv gode erfaringer med erstatningsprodukter! (Ikke samme som du ønsker da, men dog, spør!!!)

Lykke til!!!

• 2 uker senere...

Eventuelt spør om celebrex elere arcoxia kan hjelpe, disse er såvidt jeg vet ufarlig å ta ved panlagt graviditet.

Paracet hjelper null på betennelsessmerter.

Eventuelt prøve akkupunktur og osteopathie.

Novalgin dråper er ikke så sterke som tramadol som noen anbefalte, jeg kan f.eks ikke ta tramadol fordi jeg blir så trøtt og jeg får problemer med at jeg sovner "for dypt" av dem.

Høre med legen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...