Gå til innhold

når detter magen ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sier når hodet er festet... men hodet er festet her, men ingen mage er sunket ned....

Hva mener dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen er visst på sitt høyeste i uke 36 og deretter skal den synke lengre og lengre ned. Men det kan jo være forskjell fra kvinne til kvinne. Vi er jo bygd litt ulikt og barnet kan ligge litt ulikt. Men gjennomsnittlig skal det være sånn i hvert fall. Gleder meg til neste uke allerede... He he. Blir godt å få puste litt bedre!

Skrevet

da gleder jeg meg også til neste uke :-D

Skrevet

He he! Blir så deilig å kunne puste, sove og gå uten å tro at man kveles! =O)

Skrevet

Magen min sank ganske tidlig sist, husker ikke helt når, men før uke 36 ihvertfall. Hodet var uansett ikke festet ved siste legekontroll- så her hadde det ikke noen sammenheng... (fødte 2 uker før termin, men akkurat det trenger ikke å ha noen betydning tror jeg)

Skrevet

syns ikke min mage har sunket, hode er ikke festa og er i uke 39.....

Skrevet

Min mor og søster sa til meg i dag at de syntes magen min hadde synket siden sist de så meg. Det er vel bare 4 dager siden.

Kan det være at hodet er festet da??

Skal ikke til jordmor før om 1,5 uke.

Skrevet

Her har ikke magen sunket i det hele tatt. Helt oppunder ribbebeina, og jeg er 4 dager over termindato....

Skrevet

skjønner d er helt individuelt dette her også :-)

Ingen fasit....

Skrevet

Eg va sikker på at hodet var festa seg for magen min har skifta form siste veka. Det er heilt tydelig at den har sunket ned, men eg var lit legen i dag og hodet har ikkje festa seg. Han sa uansett at magen har sunket, så den kan tydligvis gjere det før hodet fester seg når babyen er på vei ned i bekkenet. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...