Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært på CFC så er ikke sikker på hordan de er med det, men jeg har vært på Maigaard og det er en tilsvarende klinikk hvor det gikke veldig bra å ha med barn. Der satt datteren min ute i venterommet med lit leker og godteri (bestikelse hjelper alltid) og sekretæren så etter henne og tok seg litt av henne.

Jeg ringte på forhånd og fikk bekreftet at det var greit, kanskje du bør ta en telefon så vet du hvordan de stille seg til det :-)

Ok, det skal jeg gjøre :-)

Fortalte du prinsessen hva du skulle der inne? Jeg har ikke tenkt å si noe før graviditeten er et faktum... Dersom sønnen min blir med, hadde jeg bare tenkt å si at jeg skal en tur til legen.

Vet ikke hvor gammel gutten din er, men en av gangene jeg var på CFC var det et par som hadde med seg to jenter. De satt på venterommet og kikket i bøker mens foreldrene var inne. Er vel såpass med folk der som kan se etter han litt i 5-10 min, så kan ikke tenke meg at det ikke skulle være greit!

Jeg sa at jeg skulle gjøre noe jobbeting og at hun hadde det mye gøyere å sitte ute å vente, de har et stort glass med kjærlighet på pinne der, så i ettertid er det bare blitt, 'der hvor du skulle snakke med hun damen hvor jeg fikk kjærlighet' :-)

Jeg ville ikke nevnt noe om lege, for det syns hun er spennende og ville nok ha ønsket å være med inn, men barn er jo forskjellige :-) Jeg sa heller ikke et ord om Danmark, sa bare om at vi skulle på handletur når hun spurte hvor vi skulle, jeg ville ikke at hun skulle si noe som fikk folk jeg ikke ønsket skulle vite om det til å vite noe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...