Gå til innhold

Har dere kaptein Sabeltann sjørøverskip (leke) til deres barn?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å kjøpe et slikt "Den sorte dame" skip til min gutt til bursdagen hans.. Dette skipet til kaptein sabeltann vettu:-)

Noen av dere som har det til deres barn? Er det populært? Leker barnet mye med det? Hva kostet det da dere kjøpte det?

Fortsetter under...

Ja det har min sønn.. og han har lekt med det dag ut og dag inn!! Men herligheta kosta 800 kr.. Nå har lillebror lekt så mye med den at den har blitt litt herpa.. Storebror har derfor spurt om han kan få en ny en, slik at lillebror kan overta den han har nå.. Noe vi faktisk vurderer å gjøre!

Tror vi også betalte rundt 500 kr for vårt... Blir aldri lekt med omtrent. Nesten alle mastene er borte, det samme er "trådene" som satt fast i mastene. Alt som var i skattekista er borte, det samme er kanonene.

Båten er fin den altså, men her har den omtrent ikke blitt lekt med.

Annonse

Anebfaler Playmo sjørøverskipet i stedet! Det er noe dyrere, men mye mer avansert, flere detaljer og muligheter osv.

Ble lekt veldig mye med her i hvert fall, og det var den første leken alle små gjester ville ha ned fra hyllen.

Det er 2.5 år siden 5 åringen fikk den sorte dame i julegave - og ha leker med den fortsatt. Vært med på litt forskjellig tøff lek, men fortsatt like hel - uten om en lite skade som jeg som mamma har gjort.. :o)

Sønnen min har lekt MASSE med Den sorte dame! Han fikk den da han ble storebror, da var han 3 år og 8 mnd. Og han leker fortsatt med den, nå er han 6,5 år. Skuta er preget etter ufattelig mange timers lek, men den er fortsatt like gjev. Skuta, i seg selv, er fortsatt like hel, men mangler et par master og seil, noen kanoner og gallionsfiguren. Vi "fikk" den som vervepremie i Bokklubben, kostet 299,- inkl. to Sabeltannbøker. Sønnen min har vært ihuga Sabeltann-fan siden han var 3 år...

lurte på å kjøpe den, men endte med en legoskute i stedet (duplo) beste kjøpet av leke vi noen gang har gjort. lekt med den i snart 4 år og den er fortsatt like hel. noe falmet i fargen etter å ha stått i sola.

Vi kjøpte til slutt ja, selv om jeg synes det var uholrvelig mange penger for ei plastskute i dårlig kvalitet.

Han fikk først duplo sjørøverskute, som mor synes var et MYE bedre alternativ.

Den var jo fin den, og ble lekt mye med. Men det er ikke Sabeltanns skute...

Endte med at pappaen kjøpte sort dame etter at jr ble operert og måtte være i ro i ti dager.

Den har blirr lekt masse masse med ja, så det faller garantert i smak.

Det eneste er at vi kjøpte den til fullpris ca 700 kr, og ser at den ofte er på tilbud på Extra leker til 499. Greit å få med seg et slikt tilbud.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...