minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 fikk time til å bli satt igang på torsdag som var... men ble sendt hjem igjen etter bare 4 timer, da det var fult. hadde da bare 1-2 cm åpning, å livmor tappen var ikke krympet noe særlig... fikk komme inn til en ny sjekk i dag, å de skulle ta noen hinner oppi der... fikk en meget god nyhet når lege sjekka meg : hadde fått 3 cm åpning, å livmortappen var 1-2 cm. lege tok disse hinnene, å hun sa at jeg blødde litt, å det var et meget godt tegn, for da hadde hun fått takk hinnene skikkelig. fikk og akupunktur av jm etterpå. nå sitter jeg her da, 1 time etterpå med masse små rier lege å jm sa de kunne avta i løpet av kvelden, eller så fikke jeg skikkelig rier i løpet av natta. håpe bare de blir skikkelige nå !!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Krysser fingre og tær for at du kommer skikkelig igang! Masse lykke til. Kom med oppdatering senere da! Klem
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2010 håper jeg og ! dette er en bra smule vondt kjenner jeg.... oppdaterer mer vist noe skjer videre
juniklar Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Hei minitromsø! Herregud jeg kjenner jeg er spent på dine vegne nå, krysser alt jeg kan for at riene skal ta seg opp! Jeg bor også i Tromsø og hadde termin 23.juni, dvs 10 dager på overtid i dag. Når hadde du termin?? Er så redd de vil la meg gå langt over tida hvis ikke noe skjer.. Skal på overtidskontroll på mandag (12 dager på overtid), tror du de vil sette meg igang da?? Er noe moden og hadde 1 cm åpning på tirsdag.. Visste ikke at man skulle bli så tullerusk i hode av å gå på overtid!! Men uansett frøken, masse masse lykke til!! Jeg heier på deg, og kanskje kanskje møtes vi på føden i natt, hehe:)
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 Jeg er kjempe spent på dine vegne! Krysser fingre
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2010 heia riene er der enda, men laaangt i fra regelmessige :\ men kjenner de godt... de siste 2-3 timene har også beina mine hovnet noe sinnsykt opp !? normalt eller ? nå skal jeg finne senga, å håpe på at ting tar seg skikkelig opp i løpet av natta
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2010 i 3 tiden i natt forsvant alt av rier... er sååååå skuffet... :\
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 Det starter nok på an igjen skal du se:) Du har allerede åpning så du er et stykke på vei uansett. Jeg venter spent på når vannet skal gå skikkelig her. Det har bare gått dryppvis siden halv ni. Jeg regner ikke med at det skjer noe før i kveld eller i natt. Blir skikkelig skuffet om det stopper opp også!! Tvi tvi for oss begge;)
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 4. juli 2010 håper deet... var jo sååå godt i gang i går. tvi tvi til oss begge ja
noepågang FØDT Skrevet 4. juli 2010 #13 Skrevet 4. juli 2010 hei mintromsø! Tromsøjenta æ også! Mine føtter blei også enorme siste døgnet sist. Ikkje nåkka unormalt med d nei Gå dæ en tur eller nåkka! d kain starte ting igjen. Eller ha litt "heftig" sex snart e babyen din hær!! Lykke masse tel!
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #14 Skrevet 4. juli 2010 heia jeg er ikke fra tromsø men samboer er tromsø væreing selv bor vi i haugesund litt heftig sex hadde ikke vært feil, men svigers er kommet på besøk i fra tromsø for å være her til mini kommer, så blir ikke mye kos på oss framover... godt å vite at enorme føtter er normalt nå har jeg hatt meg noen timer på øyet, men er fortsatt trøtt å sliten i kroppen.. men en ting jeg lurer på : når det kommer mørkt slim i slimproppen, er det blod ? slimproppen gikk for snart 14 dager siden, å det har kommet små biter hver dag etterpå.. men i dag har det vært masse brunt i det... :\ riene har også kommet i ny og ne de siste timene.. varer ca 30 sec, men er opp til en time i mellom de :\
Sunnybeach4gull :) Skrevet 4. juli 2010 #15 Skrevet 4. juli 2010 Håpe du snart har skikkelig ondt ) Lykke til så masse!
LilleBanan blir storebror Skrevet 4. juli 2010 #16 Skrevet 4. juli 2010 Hei minitromsø. Høres ut som fødsel er i emning da:) hos meg startet det med uregelmessige tak 22 juni, morran 23 juni (termindato) kom det bloslim, kansje mer brunt...som du beskriver. Riene kom og gikk hele dagen, dabbet av og tok seg opp. Hadde gitt opp håpet på kvelden og gikk å la meg. Da plutselig kom det kraftige rier med 2-3 min mellomrom og varte i 50 sek. 24 juni 12.54 var jenta vår ute. Synes absolutt d høres ut som det er noe i gjerdet hos deg. Jeg kan jo legge til at på kontroll hos jm 22 juni var jeg rimelig umoden og stripping var vanskelig så hun mente det lille hun gjorde ikke ville ha noen effekt. lykke til!!
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #17 Skrevet 4. juli 2010 takk ja, håper virkelig at fødselen er på vei nå...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. juli 2010 #18 Skrevet 4. juli 2010 Huffamei, ikke avgårde enda!!! De er dumme de lureriene asså, men jeg er sikker på at du er i full gang igjen til kvelden. Krysser det jeg har, og nok en gang lykke til! Klem
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #19 Skrevet 4. juli 2010 nei, ikke kommet meg avgårde enda... menne, dette brunlige slimet har nå gått over til å bli rosa... godt tegn ?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. juli 2010 #20 Skrevet 4. juli 2010 Et veldig godt tegn ja! Noen timer til nå skal du se! Klem
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #21 Skrevet 4. juli 2010 håper virkelig det ! hadde passet supert nå, siden storebror er på hytta me mormora i natt.. da har vi liksom sikra barnevakt, selv om svigers er her. men, tør uansett ikke håpe på noe før det virkelig sjer
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 4. juli 2010 #22 Skrevet 4. juli 2010 Du får oppdatere om noe skjer. Her er det nå rier og telling det går i:) Vannet har ikke gått for fullt men det sildrer litt og litt. Vondt er dette her men det skal bli godt å bli ferdig!
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #23 Skrevet 5. juli 2010 ååååå lykke til ! her har det ikke skjeddd mer en at det kommer mer å mer fra slimproppen, å kraftige maserier i løpet av natta... kjenner jeg er sliten i kroppen nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå