Gå til innhold

Hva skjer med hodet mitt??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har vi klart å bli gravid med hormonstimmulering fra sykehuset... Helgen før jeg satt eggløsningssprøyten altså 6 dager før var jeg ute på byen og ble med på nach.. Ble litt full og klarte å kline med en fyr, han ville ha sex og prøvde å dra av meg buksa, men jeg sa nei, og dro hjem til kjæresten.. Fortalte hva som hadde skjedd, og han ble ikke sur.. Bare skuffet.. Glemte det helt, og har ikke tenkt på det mer helt til nå, når jeg er 8 uker på vei.. Hvordan skal jeg glemme det der, jeg vet at vi ikke hadde sex, enda tenker jeg hele tiden, hva hvis vi hadde hatt det, og jeg ikke hadde klart å si nei.. Helt jævlig følelse!! Hvordan bli kvitt denne vonde følelsen??

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

for meg høres det ut som du kanskje har gjort litt mer enn du er villig til å innrømme både for deg selv og for omverdenen og kanskje det er det som sliter slik i deg?

NÅ kjenner jo ikke jeg deg, tenker du også på andre ting som kunne ha skjedd hver dag? Hva hvis jeg hadde blitt påkjørt idag osv? For da kan det jo være tvangstanker du sliter med?

Hvis du helt ærlig kan svare negativt på disse to tingene så vil du garantert slippe de negative tankene etterhvert og heller glede deg over at du sa NEI og dermed er sikker på hvem som er pappa til barnet ditt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...