<3tosmåsjarmtroll<3 Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Til mannens store fortvilelse har jeg valgt å utvide vognparken vår, da jeg ser vi har behov for en søskentrille de dagene jeg er alene hjemme med barna:) Er mest intr i merkene OTH, TFK, Phil and Teds (tvillingvognen) og Emmaljunga Cangeroo. Noen som har en stående som de har lyst til å bli kvitt??
tinkus Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Hei! Har en kjempe fin og lite brukt easy walker søskenvogn 2008 modell med separate kalesjer. Veldig fornøyd med den men har bare nesten ikke fått brukt den da eldstemann snart er fire år og helst vil sykle eller løpe;) Skal ha 4000 for den (koster vel 8000 ny) Interresert?
<3tosmåsjarmtroll<3 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2010 ja jeg er intr:) Hvilken farge er det på den`? har du bilder av den?
Micha.. Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Jeg har en svart søskenvogn fra babytravel som jeg har vært veldig fornøyd med. Nå står den bare i veien så du kan få kjøpe den billig om du er interessert.
<3tosmåsjarmtroll<3 Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2010 hei Micha..2 små jenter + en spire Ja jeg er intr. Har du bilder av den? Hvor i landet holder du til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå