gummitarzan Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 jeg og mannen min vil reise på en liten ferie med vår da 3 uker gammel baby..men som ikke er så langt unna der vi bor (oslo) blir kjedelig å være hjemme i hele ferien... takker for tips:)
Makkapakka Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Vi skal på "ferie" med 3 ukers baby og storesøster til Flå i Hallingdal (Bjørneparken). Kun en helg da. Kanskje ikke så spennende for dere hvis det kun er mannan din og deg + babyen da. Ellers kan jeg anbefale Choice hotellet (spahotell) i Strømstad. Lei en "suite" der, med eget soverom, stue og flott balkong. Fine badebasseng og flott spa avdeling Blir det langt unna med Strømstad er jo Holmsbu, spahotellet i Son eller Farris Bad (Larvik) en mulighet? Dette var kanskje ikke veldige spenstige ferieturer, men noen forslag i alle fall
gummitarzan Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2010 vi har faktisk snakket om å dra på spa hotell...men jeg skal jo ikke bade i basseng siden det bare er 3 uker etter fødsel. føler det er litt bortkasta å dra på spa da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå