Gå til innhold

Hva betyr strippet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil det si å bli strippet? Og hvem/hvorfor får noen det?

Lurer også på hvorfor så mange tar modningsakupunktur? Er selv i uke 35, men min jordmor/lege har aldri snakket noe om disse tingene. Føler jeg henger etter siden jeg ikke engang vet hva det betyr:/

Er det også vanlig å ha time på sykehuset man skal føde de siste ukene før termin? Leser om så mange som skriver de hadde time på sykehuset et par uker før termin eller like ved termin...

Huff, føler meg litt dum....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet heller ikke hva det vil si og bli strippet.. du er ikke alene.

Disse tingene lurer jeg på også !!!???? Jeg er 38+2 og har ikke hørt noe om dette fra jordmor eller lege..

Skrevet

Så bra vi er to...Håper noen svarer oss da:)

Kom igjen jenter, hjelp to usikre damer i nød her...;P

Skrevet

Signerer her, har termin med nummer to i morgen, og har hverken blitt strippet eller modnet i noen av svangerskapene, og ikke har noen tilbydd meg det heller. Har ikke ny time til kontroll en gang, var i uke 38 og glemte å få ny time. satser på jeg føder i natt, så slipper jeg å lure mer på det :-)

Skrevet

å bli strippet er at JM prøver å tøye åpningen tror jeg. Har heller ikke fått høre no særlig om dette å har termin i dag.

Modningsakupunktur fikk jeg vite om da jeg selv spurte, men de tok ikke dette på noen før termin dato (så har vært i dag å fått). det er for å modne livmoren til fødsel, ikke sette i gang, men gjøre fødselen litt lettere når den starter.

Skrevet

Takk for at noen endelig har svart på dette. Har selv ikke forstått noen ting av denne strippinga de prater om. termin om en uke og JM har heller aldri nevnt noenting om noen av delene. Men stripping tror eg faktisk de måtte gjøre på meg under fødsel av nr 1. Og det var VONDT! men det hjalp jo..... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...