Med Søtepi i magen;-) Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Har funnet frem Simovogna fra sist. Den er 6 år gammel men like fin som ny;-) Noen forslag hva jeg skal bruke når jeg skal vaske den? Har selv tenkt på bare å gå over med Milovann.................
lillesjøhest Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 finnes jo en del produkter som er i skum man støvsuger av, men vet ikke om de er så god at det gjør noe....
silkeføre Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Jeg tok hele bagen i badekaret med omo color... gikk helt fint, men tørkingen tok sin tid!
millie+2klumper Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Det beste er og bruke nylon vask blandet ut i vann. Funker som bare det:)
noepågang FØDT Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 har avtakbar trekk tel bagen og skjermen og heiv ailt i marskinen og vaska med vanlig vaskemiddel og tøymykner. funka kjæmpebra!
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2010 gransket litt nærmere vogna mi. ser at jeg faktisk kan ta av alt jeg også.............. Da vart det vaskemaskina og milo. Brukte vaskemiddel til imregnerte klær på trekk og kalesje;-)
celebrian Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 På Simo sine hjemmesider står det anbefalinger om noen andre skulle lure:) http://www.simo.no/SIMO08/Forbruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå