englegull Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Etter en lang tenketid på 1-2 år er jeg klar... Jeg vil til Danmark! Skulle kunne gjort det i morgen, tror jeg. Men pga en vekt som er for høy, vil jeg vente noen måneder, få vekten ned en del, og begynne og trene. Motivasjonsfaktor er det i hvertfall... Jeg er singel, og har et barn fra før. Har vært i kontakt med CFC, og har bestemt meg for å bruke dem. Flere i min situasjon?
ikke i bruk Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Jeg er singel, har ikke barn fra før, og skal også bruke CFC. Håper på å få reise ned første gang i september/oktober Skal begynne å trene litt hjemme nå, hadde for all del ikke skadet å gått ned noen kilo, men fokuset ligger mest på å stumpe røyken da Lykke til med ditt vekttap og inseminasjon!
VestlandsPrøver Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Jeg er og singel uten unger fra før! Da jeg stumpet røyken gikk jeg opp ca 10 kg og det etter at jeg hadde tatt av ca 18kg pga babygreiene... Så nå prøver jeg å leve sunt, spise masse grønnsaker og trene! Har vært 2 ganger hos CFC og drar igjen dit om ca 1 mnd!! Ønsker deg masse lykke til!
englegull Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2010 Takk, og lykke til, dere også! Jeg håper også på å reise i september/oktober. Mest sannsynlig blir det oktober. Litt usikker på hvilken gynekolog jeg skal gå til her hjemme, mtp scanning osv. Går ut fra at gynekologisk poliklinikk på sykehuset ikke "støtter" meg i dette, siden det ikke er godkjent i Norge. Håper spiren fester seg neste gang, SingelBaby...! Håper også at spiren min sitter ved første forsøk, for jeg kommer ikke til å ha råd til å reise ned mange ganger.. :-S Reisen koster jo omtrent like mye som forsøket..
ikke i bruk Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Du kan sikkert høre her inne om noen vet om en donorvennlig gynekolog i din by, eller lese litt eldre tråder. Jeg trykket meg meg gjennom noen sider bakover, og fant en tråd som tipset om donorvennlig gyn i min by, så da fikk jeg notert meg det uten noe mer om og men Jeg håper også at jeg kan slippe unna med et forsøk og to, for jeg vet ikke hvor mange jeg kan ta meg råd til akkuratt nå. Sitter og sparer på skattepengene, og skal til å selge bilen, men noe av de pengene er nødt til å gå til oppussing av huset. Betaling for behandling er ikke det værste, men flyprisene på kort varsel ser ut for å ta sitt hugg i lommeboka. Håper virkelig at reisen vil klaffe med noen gode priser på Norwegians Lavpriskalender.
Håpefull38 Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Jeg går til gynekologen på poliklinikken på sykehuset her, men nå er det jo bare en gynekolog i området her. Hun har vært helt super! Ring å spør hvordan de stiller seg til det. Reisen ja.... I juni i fjor betalte jeg 7.500 kr for å komme meg nedover(og tilbake)!!!! Ellers har det kommet på ca 3.500- 5.000. Var inne på Norwegian å tittet litt på priser i den tiden jeg skal nedover, og nå ligger det faktisk bare på rundt 1.000 helt ned til København!!! Men så spørs det om prisene stiger før man får bestilt biletten. Lurer faktisk på om jeg skal ta en sjanse denne gangen. Har vært til uttak på dag 12 og 13 og det samme med inseminasjoner, så kanskje jeg bestiller så jeg er der nede på dag 11. Får følge litt med prisene. Blir 11. turen nedover, så da har man brukt en del lapper bare på reisen!! Oppussing av hus o.l får bare vente!
tingeling71 Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Jeg er singel og skal også til Danmark, jeg reiser til Stork da Har tenkt på dette lenge og sa til meg selv at "dersom jeg enda er singel når jeg fyller 37 år, da skal jeg begynne å jobbe med saken". Som sagt så gjort. Nå er jeg 39 og har vel hoppet over de aller fleste mulige hinder på veien tror jeg. Har vært klar for å prøve det siste halve året, men har enda ikke hatt mulighet pga. en mann som "kom i veien", egg som løsner for tidlig etc. etc. Men denne uken håper jeg å få prøvd på ordentlig. Imorgen skal jeg til gynekolog og måle folliklene mine siden jeg går på pergotime. Krysser fingre for 2 store gode Og så er det forhåpentligvis tid for inseminasjon på torsdag/fredag. Gleder meg litt, men oj så lang ventetid.
englegull Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2010 Spennende... masse lykke tildenne uka! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå