Gå til innhold

Holle Hirsegrøt.. Noen som har erfaring med den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd mange forskjellige grøttyper, men ingen faller i smak.. :/ Så de hadde litt forskjellig på Sunkost og vurderte om jeg skulle prøve det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuppa her liker den godt :) Den er ganske tynnflytende, så den passer fint til helt små. jeg lager den nok litt tykkere enn det pakken sier. Det er den eneste grøten vi har prøvd, men det ser ut til at hun liker den veldig godt :)

Skrevet

Vi bruker den her i huset vi også, og den falt i smak :)

Skrevet

Jeg bruker den endel, men ikke alene. Pleier å blande den inn i enten annen grøt, eller hvis jeg har noe middagsmat i kjøleskapet (på glass) som jeg ikke gidder varme opp så tar jeg kokende vann oppi og så hirsegrøt til det blir passe konsistens, hehe.

Skrevet

Veslefrøkna her var ganske kresen på grøten i en periode forresten, og eneste vi så vidt fikk i henne var God Natt havregrøten til Nestle, og etter hvert Banan-Aprikos grøten. Nå liker hun også Frukt og Eple Fullkorn, men det har tatt en stund å få henne til å spise grøt. Jeg pleier å lage den ganske tynn, da er det lettere å få i henne stoooore skjeer som hun gafler i seg, spiser et stort middagsglass fullt med grøt på 5 min. I forhold til før hvor hun kunne spise 50 ml grøt på 45 min, hehe.

Så stå på, plutselig liker de det, tar tid å venne seg til nye ting!

Skrevet

Det var den første grøten småen fikk, og den falt i smak med sviskemos oppi. Det liker han godt. Uten det ble den litt smakløs for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...