Gå til innhold

I det kreative hjørnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var terminen overstått og nå har det meste blitt testet ut.

Gå i trapper: får bare vonde kynnere og melkesyre i beina:P

Sex: Jadda, herlig er det men noe resultat gir det ikke.

Krydret mat: Gir ikke noe annet ekstremt mye halsbrann nattestid.

Kanel og rømmegrøt: ingen verdens reaksjon.

Trening med ball: Vonde kynnere

Shop till you drop: Veldig artig å handle inn gøyt til hus og andre familiemedlemmer. (kan jo ikke kjøpe mer klær til meg selv for nå er jeg tross alt forbi termin og mer gravideklær er vel ikke nødvendig, og nå vet jeg ikke str min etter fødsel..... ) Meeeeeen, jeg får bare vonde kynnere nok en gang og føler jeg må på do hele tiden og må til stadighet holde et øye med hvor nærmeste toalett er :P

Bringebærbladkapsler: De blir tatt og gir mer kynnere, men de skal vel strengt talt ikke være noe man tar for å få i gang fødselen?! Men heller styrke livmoren...

Vask huset: Nå er huset støvsuget, gulvene vasket, sengene skiftet på, klær vasket, brettet og lagt på plass og oppvasken er tatt........... hva mer kan seriøst få gjort når bekkenet streiker?

Kjøre på brostein: Neeeh, null og nada.

Vel, jeg får vel bare smøre meg med mer tålmodighet gitt:P Om dere andre har flere tips så kom gjerne med dem!! har dere erfaring med akkupunktur, stripping o.l ?

Forresten så har jeg vært flink mamma i dag også:) Jeg mekket i stand en skattekiste av en frokostblandingseske med litt teip og papir i sølv og svart. En flott tegning med piratsymbol fikk den også. Oppi la jeg sjokoladegullpenger. Så ble en ryggsekk pakket med skattekart og grillmat. Så nå farter resten av familien med båt ut i holmene for å dra på grilling og skattejakt :) Når jeg tenker på det skulle kanskje dratt med også for å se om bølgenes dunking kunne hatt noe effekt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du har vært da. Jeg stod i bunnen av kjellertrappen med samlede bein å hoppet oppover. Gjorde dette noen runder. Om det hadde effekt eller var flaks vet jeg ikke. Men Emil kom dagen etter!

Skrevet

*le*, ja jeg kan jo alltids prøve. Synes jeg ser det for meg..... tror jeg får gjøre det nå mens jeg er alene så ikke noen finner frem videokamera og foreviger den desperate damen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...