Gå til innhold

Lurer bare på

modnas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk vite det på privat UL i uke 8, og hos legen i uke 11 og på tidlig ul på sykehuset i uke 13.. Antar jeg får samme beskjed på ordinær UL om noen uker..

Tror ikke feilmarginen er så stor. Dersom de ser to hoder, fire armer og fire føtter fordelt på to kropper så rekner de vel med at det er tvillinger.

Men sjokket kan være stort, ihvertfall om man ikke forventer det i det hele tatt.. Der var vi..Men det kom seg etter en stund og nå gleder vi oss :-)

Mener du om det kan "lure" seg en bak der som man kanskje ikke ser på UL i uke 18? Selv tok jeg UL i uke 13 og fikk sjokket om at det var to, og det var fortsatt to på ordinær UL.. De er flinke i dag så de ser det veldig godt vil jeg jo tro..

Derimot vil du nok få høre kommentaren: "Er du sikker på at det ikke ligger en til på lur der bak da?".. En veldig festlig og kjekk kommentar ja, man blir jo aldriii lei.. Neida..

Lykke til uansett.. Tror de har såpass gode apparater at de kan se det meste =)

Hei.

har en nabo her som var på tidlig UL for å finne ut om det var to (tror hun da var ca 12 uker). Da fikk hun vite at det bare var en for så på ordinær UL å få vite at her er det to :) Vet ikke hvordan feilmarginen kan være men sannsynligheten er stor for at de ser begge på den ordinære Ulen ca uke 18 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...