Sjokoholikern Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Jeg har kjøpt hekk + laget et bed, og skal nå gå til innkjøp av bark for å få et fint underlag. Da trenger jeg dekkbark til 35 kvadratmeter. Jeg ringte plantasjen og hørte hva de tok pr sekk, og det var 79,90kr, som visstnok bare skal holde til en halv kvadratmeter ifølge hun i tlf... Det ble jo voldsomt da! Ender jo opp i nesten 5.600kr!! Mer enn jeg betalte for både hekken og bærbuskene... Hva betalte du?? Har jeg regnet rett, eller?
mamma 06&09 Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Må ikke finne på å kjøpe på plantasjen e.l. når du skal ha så mye!!! Kjøp et hengerlass fra et sted de selger bark, får det til en brøkdel av prisen! Kjøpte akurat et hengerlass med dekkbark for 350,-
Sjokoholikern Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2010 Tenkte meg at de tar seg veldig overpriset ja... hengerlass var lurt! men hvorddan i all verden finner jeg ut hvor de selger det da? Bor på Randaberg i stavangerområdet...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Har du sagbruk i nærheten? Prøv der...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 50 liter dekkbark holder til 0,5 - 1 kvm.
hippopotamus! Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 Det er en som selger på tananger. Når du kommer kjørende fra stavanger kjører du mot shellen ( ikke sving inn på tananger ring) rett før shellen på venstre side ser du skiltet. Vet ikke pris og sånn da, men de har ihvertfall
1 høne i haneflokken-født Skrevet 3. juli 2010 #8 Skrevet 3. juli 2010 oasen i Tanangerselger, når du har kjørt over broa der med Kvernavik mot Tananger og kjørt fobi der de selger reker, så får du en bein strekning og rett på høyre side der kjører du opp.....åpner kl 12 på søndager
Sjokoholikern Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2010 ok, får ta oss en liten kjøretur i morgen og se
Sjokoholikern Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2010 Den vet jeg hvor er Hvor mye koster det der da? på nettsidene ser det ut som de bare selger 80liters sekker...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. juli 2010 #11 Skrevet 3. juli 2010 Det er 80 liters sekker ja, og jeg vil vel tro at de også ligger på 80 kr sekken sånn som de sekkene vi kjøper fra oasen. Det blir en del penger for deg som skal ha så mange kvm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå