Venter_i_spenning<3 Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Jeg fant nylig ut at jeg er gravid. Er ikke helt sikker men er mellom 6 og 7 uker på vei. I går, natt å i dag har jeg hatt/har så sykt vondt i magen. Jeg har vært gravid en gang tidligere, da mista jeg det når jeg var ca 14 uker på vei. måtte da opperere det bort. Er virkelig redd for å miste det i gjenn. Syns dere jeg bør kontakte lege/legevakta? å tror du jeg får en tidlig ul da? Hilsen Desperat
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Jeg ønsket tidlig ultralyd for å sjekke at alt var bra, så jeg gikk til lege og ba henne henvise meg raskt. Og det var ikke noe problem! Så bare gå til legen din du Tror det skal gå fint! Jeg var i uke 8..
tre ønsker fler Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Hvis du fortsatt har smerter bør du ta kontakt med lege. Ikke for å skremme deg men det kan være et symtom på svangerskap utenfor livmoren.
Venter_i_spenning<3 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2010 oki. Har legetime på tirsdagen som kommer, men smerten jeg har nå er helt grusom. Så vet ikke om jeg skal vente til tirsdagen eller om jeg skal ringe opp på legevakta? Er jo lørdag i dag.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Oppsøk legevakten med en gang du. Er det sv.skap utenfor livmoren er det meget alvorlig. Lykke til.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 Det er det legevakten er til for. Oppsøk, og jeg håper du får hjelp og at alt går fint med deg:) Hold oss oppdatert..... Bedre og oppsøke hjelp en gang for mye, er det noe alvorlig skal du behandles veldig raskt, er alt fint kommer du fort hjem. Du har ikke vært plaget med sviing når du tisser da?? mulig en UVI som har gått langt oppover..... Lykke til
Venter_i_spenning<3 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2010 Nå har jeg ringt til legevakta, men de mente de ikke fikk gjort noe så vet ikke jeg. Legevakta her kan jo ingenting så... Må vell vente til tirsdagen da
Venter_i_spenning<3 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2010 Nei svir ikke når jeg tisser, har egentlig ikke merka noe annet en den smerten jeg har.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. juli 2010 #9 Skrevet 3. juli 2010 Er smertene like vonde eller??? Har du lang vei til sykehus, har du fortsatt like vondt må du bli undersøkt med tanke på XU, da ville jeg henvendt meg i akuttmottaket på sykehuset.
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 3. juli 2010 #10 Skrevet 3. juli 2010 Hvordan føles smertene? Har du feber eller noe annet? Ville ha henvendt meg til akuttmottaket på sykehuset jeg også tror jeg. Lykke til
Venter_i_spenning<3 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 3. juli 2010 tok en laaaang dusj i sta, å hjalp faktisk litt:) akkurat nå har det roa seg litt, men får se utover kvelden hvordan jeg er da. Nei bor ikke langt unna, ca 3min med bil Har ikke feber eller noe nå. Smertene har gått over til å kjennes ut som om jeg har trykk i magen (litt vanskelig å forklare men). Får se hvordan det går etterhvert:) Skal i hvertfall opptatere om det skjer noe:)
Mamma-23 Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Hei Catriii. Hvordan gikk det med deg? Er smertene over? Masse lykke til.
Venter_i_spenning<3 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #14 Skrevet 4. juli 2010 Hei hei:) Smertene ble ikke verre i går, så gikk veldig bra Er litt smeerte der nå i dag også men ingenting i forhold. Fortsetter det sånn jeg har det nå, så venter jeg til tirsdagen da jeg har legetime:) Men da må jeg få en tidlig ul, eller håper i hvertfall?!! Reiser til Thailand 14.juli, å vill ha sjekket at alt er i orden før da Noen som vet om noe spess jeg må passe på da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå