Gå til innhold

Noen som har fått påvist svangerskapsdiabetes uten å ha sukker i urinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Er det noen her inne som har fått påvist svangerskapsdiabetes uten å ha spor av sukker i urinen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det har så mye me sukker i urinen å gjøre. Er blod prosenten. Jeg har tatt glukosebelastning for å se om jeg hadde svangerskapsdiabetes og då måtte jeg faste og ta masse blod prøver, drikke sukkervann vente i 2 timer så ta nye blodprøver.

Skrevet

Jeg kjenner flere som har hatt svangerskapsdiabetes, men alle dem har hatt sukker i urin før de har blitt sendt på glukosebelastning...

Skrevet

jeg var på glukosebelastning i uke 30 ca.. hadde ikke sukker i urinen men ble sendt dit pga at jeg var litt tung i utgangspunktet..

jeg hadde ikke svangerskapsdiabetes,men mini ble født med lavt blodsukker... Så jeg vet ikke, kanskje jeg hadde det likevel? Spiste ikke dårlig,vanlig normalt kosthold

Skrevet

Jeg hadde ikke utslag på sukker i urinen i løpet av hele forrige svangerskap, men hadde svangerskapsdiabetes alikavell, så det er fullt mulig!

Denne gangen har jeg heldigvis sluppet unna sv.dia, men har faktisk hatt utslag på sukker i urinene 1 gang...

Skrevet

eg har svangerskaps diabetes, men har ikke hatt spor av sukker i urinen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...