Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Jeg sliter ofte med pusten pga spenninger og angst og når det blir så tett og rå luft som det er noen steder på østlandet idag,så blir alt mye værre.Sliter skikkelig og får vondt nedover brystet! Men det kommer sikkert av at jeg spenner musklene i hals og brystkasse når det blir slik luft fordi jeg føler at jeg ikke får nok luft og da blir alt bare værre! Nevnte det for legen her om dagen,men han sa ikke noe på det,lyttet på brystet og sa at alt var bra i lungene! Må liksom ta i litt ekstra for å få trekt inn luft..
....mammatilto... :))) Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 hmmm..nei har aldri merka noe til det selv om jeg nå er høygravid...og varmen tar knekken på meg. Har satt på vifta i stua her så da går det mye bedre..
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2010 Godt det ikke bare er meg da! Kjenner at jeg blir engstelig når det blir sånn og da blir jo pusten sikkert værre og,føler jo at jeg ikke får luft og spenner sikkert musklene og da kjennes det ut som jeg får vondt nedi lungene(som sikkert bare er musklene) AC i bilen er kjekt,da blir det kald frisk luft Ta en kjøretur etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå