Gå til innhold

Anbefalte innlegg

heisann :-) Går nå i min 14 svangerskapsuke, og har helt frem til den siste uken følt meg veeeldig gravid. Men plutselig nå di siste dagene har eg mistet alle symptomer!! Har ikke en følelse igjen av å være gravid..er det noen andre som har det på samme måte? Blir nesten litt nervøs av dette jo..

Fortsetter under...

Hei- jeg har også ingen symptomer igjen nå i uke 12.. klart man lurer litt, men alle er så forskjellige og kanskje vi bør takke for at vi slipper slite- og bare nyte det. Det jeg plages litt av er at det er så lenge til UL og til jeg skal til jordmor og evt høre fosterlyder... tolmodighet er ikke min sterkeste side.. Men vet du hva- jeg tror det går bra.

Jeg har egentlig ikke helt fått følelsen av å være gravid jeg.. Det vil si jeg har symptomene og har fått en god del mage, men likevel føles det ikke helt sånn på en måte. Er 13+3 nå. Men jeg tenker ikke så mye over det, regner liksom med at det kommer seg etterhvert :) Kjenner litt bobling i magen også, vet ikke om det er liv, men jeg liker å tro det hvertfall :)

Alt ordner seg tenker jeg :)

Annonse

ja jeg også, var til en tidlig ul i uke 6 pga blødning. og da fant de hjerteslag. var i dårlig form, kvalm, urven, og veldig ømme pupper. men så rundt uke 11 begynte symptomene å minke. går rundt med en ekkel følelse og er veldig redd for den lille der inne.

Var ganske kvalm og trøtt i begynnelsen eg og, men så bare forsvant det sånn plutselig. Det er helt normalt at det gir seg rundt 3 mnd.

Jeg er bare super lykkelig for at jeg føler meg bedre og at energien er tilbake :)

• 2 uker senere...

Jeg å var kjempe dårlig fram til uke 11 tenker jeg, og nå føler jeg heller ingen ting til å være gravid i snart 14 uke. Er også nervøs for den lille inne i magen min. Men er kjempe glad for at jeg er i form igjen. Og det blir vel bedre når jeg begynner å kjenne mere liv nede i magen vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...