Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette må du pakke;

ANTIBAC og solkrem :) Også kamera siden du sikkert får mange fine spots og ta fine magebilder :)

Og lette klær vil jeg tro :) var selv i egypt i uke 10 for en liten stund siden, og jeg var veldig forsiktig med salat, frukt og grønt. Men er helt ok å spise det om man vasker det godt :)

God Tur!!!!

Pass på å ikke spis mat som er for lite stekt der nede :)

Hvis du flyr er det viktig at du har støttestrømper på beina, for blir fort veldig hoven i beina av flying. Fikk sjøl erfare det i forje uke, og da brukte jeg ikke sånne strømper, så når jeg skal hjem igjen om en ukes tid, så blir det støttestrømper på flyet ;) God tur:)

Jeg har vært i syden når jeg var 12 uker (1.graviditet) på vei samt 8 uker på vei (2.graviditet).

Hadde med meg antibac men glemte helt av å bruke det.. blei heldigivis ikke sjuk da..

Men, det viktigste for meg var faktisk gode sko!! Vi gikk mye rundt å så samt om kveldene var det mye gåing (med pause hvert kvarter..hehe...jeg ble så anpusten) i rolig tempo.I varmen kan du bli fortere hoven i beina og da gå rundt i trange sko er ikke særlig hensiktsmessig.

Lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...