KarinB Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 - Sett fra barnets perspektiv, kan det gjerne sove hos foreldrene til det er fem år. Det anbefaler forsker Margot Sunderland ved Centre for Child Mental Health i London, fordi det gir trygge barn Dette står i en artikkel på klikk foreldre. Jeg ser for meg at eldste mann er 5, nr to er 3 år og minsten er 6 mnd...hahah Da må du ha stor seng da! For ikke å glemme at det vil bli til sammen ca 10 år uten å få ha sengen "alene". Dette ble litt for idealistisk for meg gitt! Satser på kroppskontakt gjennom dagen jeg!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 hear hear hear!!! en ting at barna sover godt, men hva med foreldrene? blir vi virkelig gode foreldre gjennom dagen dersom vi i er stuptrøtte og sure etter å ha sovet dårlig? nei, takke meg til å sove alene på eget rom!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Man lar alle barna sove sammen, men lister seg over i et annet rom... Det hadde ihvertfall jeg gjort! Ære være senga for meg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå