Gjest Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 De siste dagene har det bare blitt verre. I natt var jeg nesten redd det var noe på gang for smertene satt seg i korsryggen og jeg våknet av at det stakk i ryggen... Men det gikk over og i dag har jeg "bare" hatt stikkinger, mensenvondt innimellom og nedpress(som jeg og har hatt den siste uka..) Er det ungen som graver seg ned i bekkenet? Hode som festes? Noen som veit?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Hadde det likedan iallefall Lillemora har logge godt nedi bekkenet i 4 mnd snart, så har hadd samme smertan som dæ lenge nu Men e nu ingen fødsel på gang, 5 daga over termin idag
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Huff, jeg hadde lignende i uke 32-33. Og det er visst modning og at hodet presser mot nerver. (Er nå uke 37) Men, ta en telefon til føden du, og høre med de. For dersom det er noe på gang er det viktig at du får modningssprøyte for lungene til den så alt for lille:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå