*septemberbaby* Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 hei! jeg bestilte for en og en halv uke siden (forrige tirsdag) en tfk joggster twist fra bikeshop. jeg sendte mail og spurte om de hadde sendt varene, og de har de sendt forrige fredag ( en uke siden).... børr jeg ha dem snart da? kommer dem levert på døren? noen som har erfaringer med hvor lang tid det tok? er jo litt skeptisk til bestilling over nett i utlandet....
engleving Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Hei:) Jeg bestillte fra bikeshop fredag for to uker siden, og den er ikke kommet helt hjem til meg enda, og jeg tror den må hentes på posten.. Men fikk du ikke sånn type tracking av pakke nr på mail, sammen med bekreftelsen din? Jeg har kunne fulgt pakken hele veien, vet f. eks at den ble liggende noen dager i tollen i Oslo, pga de trengte noen opplysninger fra meg for å få den tollklarert. Dette fikk jeg brev om i posten, sendte opplysningene til posten via mail, og fikk beskjed om at saken var behandlet samme dag, og at pakkene nå er sendt fra depoet i Oslo. Jeg regner med å ha de her tidlig i neste uke Tar nok litt tid til for deg og da vil jeg tro, men sjekk om du har fått det trackingnr på mail, interessant å se hvor pakken er i verden
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Som regel er det ikke utlandet som bruker lang tid å sende pakken, det er når den først skal inn til Norge ting går seint.. Tollen vettu de tar seg god tid.. Bestiller ofte sjøl i fra utlandet.. Bl.a der den ene pakken tok 3 dager i fra amerika men når den først kom til tollen brukte de over en uke.. Noen ganger er man heldig å får den raskt andre ganger må man nok bare vente med tålmodighet..
frk Nilsen Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Det tok ca 1,5 uke fra jeg bestilte til varen kom på døren. De er effektive med å sende ut, flaskehalsen er tollen i norge. Sjekk sporingsnr du fikk på ordrebekreftelsen. Jeg måtte "kutte" ut mellomrommene i tallrekken så fikk jeg opp sporingen via posten. Husk at det er ferietid her i Norge så det er sikkert vikarer i tollen og. Vognen kom med bring på døren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå