Gå til innhold

leveringstid fra bikeshop

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg bestilte for en og en halv uke siden (forrige tirsdag) en tfk joggster twist fra bikeshop.

jeg sendte mail og spurte om de hadde sendt varene, og de har de sendt for en uke siden.... børr jeg ha dem snart da?

kommer dem levert på døren?

noen som har erfaringer med hvor lang tid det tok?

er jo litt skeptisk til bestilling over nett i utlandet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk min ganske nøyaktig to uker etter bestilling, levert på døren. Husker ikke transportfirmaet.. Fikk en lapp i posten, og måtte ringe transportselskapet for å avtale tid for levering. Så kom den på døra dagen etter ;-)

Skrevet

Tok ca en uke fra de sendte til jeg fikk den. Posten skulle levere på døra, men jeg tror ikke de ringte på engang. Jeg var nemlig 100% sikkert hjemme, og posten påstod de hadde forsøkt levert, men at jeg ikke var hjemme.

Nok om det. Skriv en mail til bikeshop og spør om det tyske OG det norske trackingnummeret, så kan du se hvor i verden pakken din er! Jeg fikk trackingnummerene fra dem, slik at jeg kune følge med. Kanskje den ligger på postkontoret og venter på deg ;)

Skrevet

Lurer på om dere måtte fortolle noe til tollvesenet?? Før når jeg har bestillt diverse fra andre land har jeg fått brev fra tollvesenet og må ordne det før jeg har fått varene. Har dere måtte gjøre dette med varer fra bikeshop??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...