Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jepp....-det vil jeg si jeg er.

På alle mulig måter.

Jeg er bortskjemt på oppmerksomhet, kjærlighet og gode minner først og fremst, og i dag ringte min farfar og informerte om at han ville sette over penger til vogn, barnesete og "litt ekstra" som han kalte det.

Jeg er heldig.

Jeg har en fantastisk familie som ønsker meg og mine alt godt.

Jeg har fint mulighet til å betale for alt dette selv, men de ønsker så gjerne å hjelpe til.

Er det flere enn meg som er litt bortskjemte? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142050515-jeg-er-bortskjemt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler absolutt at vi også har det sånn.. foreldrene våre har stilt opp for oss på en helt utrolig måte den siste tiden da vi har gått gjennom en vanskelig livssituasjon... deres omtanke og omsorg for oss har vært heltuvurderlig..

I tillegg har de hjulpet oss materielt sett til lillegull..

Vi fikk vogn av svigers..og 10 000 til tullas konto da hun ble født..ellers har vi fått masse klær, seng og bilsete med mer av mine foreldre...

så ja, jeg vil si vi er llitt bortskjemte, da vi begge er i fulle, godt betalte jobber...

Foreldrene våre har tatt initiativ til dette helt av seg selv og vi har ikke forventet å få noe av dette. Vi er svært heldige som har så utrolig snille foreldre!! :)

Jeg vil og være en slik person :)

Jeg vil at mine barn og barnebarn alltid skal føle seg elsket og velkommen.

Jeg ønsker at de skal ha gode og sorgløse minner fra barndommen, samt at jeg ønsker å kunne hjelpe de økonomisk når den tid kommer at de trenger det :)

Ja Pifi....-dere er heldige :)

Det er vi og :)

Jeg håper også jeg og sambo kan være en slik trygghet for våre barn og at de føler at de alltid kan komme til oss om det er noe!

Fortsatt tar det bare en telefonsamtale med mine foreldre før jeg kjenner at vanskelige problemer blir litt lettere å hanskes med.. det er en utrolig gave å gi sine barn! :)

materialistisk sett.. er det ikke mye foreldrene mine har hatt å tilby..

men de har alltid vært en klippe i livet mitt, særlig faren min.. De stiller alltid opp og er alltid der for oss når vi trenger råd eller noen å prate med..

De har alltid støttet mine valg, og har alltid stilt opp når vi trenger hjelp til å f.eks redde bilen, redde huset, skaffe hjelp mm

Jeg må også få komme inn å skryte litt av både mine fantastiske foreldre og fantastiske svigerforeldre:D

Jeg hadde det e ganske vanskelig i oppveksten bortsett fra på hjemmefronten, mine foreldre har alltid vært støttende, omsorgsfulle, forståelsesfulle og fulle av kjærlighet.

De hadde ikke så god råd, så jeg hadde kanskje aldri merkeklær og slikt, men det var heller aldri viktig. Selv om de aldri har hatt god råd har de stilt opp økonomisk så godt som de klarte...

Mine svigerforeldre har hjulpet meg og sambo masse økonomisk nå vi har slitt litt først med en del pendling da vi bodde langt unna hverandre og nå etter vi flyttet sammen og har hatt det litt trangt økonomisk.

De viser bekymring og omsorg for meg nå når jeg sliter med bekkenløsning...

Mine foreldre vil betale vogna for oss og min tante eller mor nr. 2 hehe vil betale stellebord:)

Så ja jeg føler meg både heldig og bortskjemt og håper å kunne stille opp på samme måte for mine barn:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...