Gå til innhold

Bekymret, ekstra ultralyd til uken. uke 38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker jeg er bekymret, var hos legen i går 37+5. Symfyse målet lå under normalen. blir da sendt på ekstra ultralyd til uken, venter på innkalling.

Synes dette er litt skummelt.

Er det noe galt med henne kanskje ???? Grusomt og gå over helgen med dette.

Noen som har vært borti dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du har noe å bekymre deg for... Noen babyer er små, andre store. Går selv til jevnlige vekstkontroller (annenhver uke) på sykehuset pga liten baby (er i uke 35). Jeg ligger langt under "normalen", men så lenge den lille vokser og følger sin egen vekstkurve er det det viktigste. Kjenner du bra med liv og det virker som den lille der inne har det fint hadde jeg ikke vært så bekymret... ofte tar de en sjekk bare for å være på den sikre siden og det trenger absolutt ikke være noe galt.

Hvor stor babyen er går ofte i arv, så hvis du selv var liten da du ble født, får du sikkert en liten baby selv...

Mange som går til vekstkontroller her inne tror jeg, både for store og små nye verdensborgere, så ikke vær bekymret, gled deg heller over at du får en ekstra UL :)

Skrevet

Hør på Augustbaby :)! Det høres ut som hun har peiling :) Tror nok det går bra, men de vil alltid ville ta en sjekk for mye enn for lite, og det er jo en bra ting :)

Så lenge du kjenner liv, så er det vel ganske bra med babyen vil jeg tro, selv om jeg selvfølgelig sjønner bekymringen din... Det går nok heilt fint skal du se :)

Lykke til vertfall :) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...