Makko med to små gutter Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Det er mye rart vi gravide skal bekymre oss om. Nå har det vært at jeg har hatt veldig lite symptomer... Sist svangerskap var jeg kjempe dårlig, kastet opp hver dag, brakk meg 100ganger om dagen, vondt i puppene, vondt i magen etc. Denne gangen har jeg vært skremmende frisk. Noen få ganger med kvalme, av og til litt svimmer (har veldig lavt blodtrykk), kjenner bekkenløsninga, men that's it! I går var vi på UL, var 10+5 og alt så bra ut. Så da er det bare å nyte sommer'n :-P
*nr 3 i magen* Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Så bra!! Gratulerer! Da er det bare å slappe av og nyte det Jeg skal på ul på mandag og håper på å få se liv.. litt engstelig pga blødninger, men mister ikke håpet ennå!! Det er sant, vi har mye å bekymre oss for vi gravide.. Masse lykke til fremover, kos deg og nyt at du ikke er kvalm!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Gratulerer så masse med de fine nyhetene, kos deg videre i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå