Leen Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Og jeg håper på et heidundrandes resultat!! Hehe...Noen som har merket noe spesielt når man har begynt på disse eller?
Dragen... Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Dette lurer jeg på også Drikker teen men kjenner ingenting enda:)
mormia Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Hei. Begynte med kapsler for ca 2-3 uker siden og kjente umiddelbart at noe skjedde. El. dagen etter da (12t). Hatt endel modningssmerter siden. Nå mot slutten (siden eg begynta 4 uker før termin) har eg drukket litt te også.
Julibarnet2010 Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 Jeg har drukket teen i litt over en uke, men kan ikke si at jeg merker noe forskjell enda. Bortsett fra at jeg har hatt ekstremt masse kynnere i hele dag og kveld, men det har sikkert ikke noe med det å gjøre..?
Leen Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2010 Oki...i natt våknet jeg med krafige kynnere, med riesmerter...holdt på i to timer, og jeg måtte vekke min mann...hadde ikke blitt overrasket om jeg hadde vært i gang i natt, for det var så likt starten sist. Men det gav seg, og jeg sovnet. På tirsdag har jeg tre uker igjen til termin...derfor trodde jeg ikke helt på det i natt da det stod på... Spørsmålet nå er jo om disse bringebærkapslene har noe med saken å gjøre? Ikke godt å si...Jeg kjører uansett på med 6 stk hver dag!
Lykkeliten 2 Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har tatt de i ca 3 uker.. merket mer kynnere i begynnelsen, men ikke noe særlig nå lenger. Hvilket merke har dere som tar 6 stk hver dag? På min boks står det maks 2 stk per dag...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Hmm. jeg er 32+4, og har brukt kapslene i noen dager.Fikk beskjed på helsekosten at det var ok.Dosen her skal være to kapsler pr dag. kke merket noe til hverken økte kynnere eller noe anna, bortsett fra at jeg sover bedre på natta og har mer energi da. Og det kan jeg leve med
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Jeg tar 6 kapsler, som er max dose av de jeg tar.... Dette har jeg nå gjort i snart 2 uker, men kan ikke si at jeg har merket noen verdens ting
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 Det står på min boks at jeg skal ta 2-3 kapsler 2 ganger om dagen. Tror ikke jeg hadde villet ta 6 kapsler dersom det står at 2 tabletter er max...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Har heller ikke merket noe. (gjorde det de første dagene). men nå er ikke dette kapsler som skal sette igang fødsel heller da! Har kjøpt de som en skal ta max 2 til dagen, så slipper jeg å svelge så mange.
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 4. juli 2010 #13 Skrevet 4. juli 2010 hvor langt var dere på vei da dere begynte på disse? er nå e min uke 29, å tenkte gjerne om jeg skulle begynne om en uke eller 2??
Anonym' Skrevet 4. juli 2010 #14 Skrevet 4. juli 2010 ADVARSEL!!!!! Disse bringebærbladkapslene/-teen må dere absolutt ikke finne på å ta om dere bekymrer dere for vonde etterrier, eller om dere skal ta keisersnitt. Jeg hadde tatt disse og fulgt anvisningen før mitt andre barn kom til, og to uker før fødselen ble det planlagt keisersnitt. Etter keisersnittet mitt hadde jeg vanvittig kraftige etterrier i mer enn to døgn, som best kan beskrives som alldeles grusomme. De smertene jeg hadde kan sammenlignes med sterke pressrier - minst! Ingen smertestillende hjalp på meg - og overlegen sa at dette var utenom-det-vanlige-vondt. Poenget med disse bringebærbladproduktene er nemlig å få livmoren til raskt (og kraftig) å trekke seg sammen igjen etter fødselen (noe den klarer fint på egen hånd uten urter...) - så IKKE FINN PÅ å ta dette om du er bekymret for det jeg begynte innlegget med. Det er IKKE verdt det, og du vil heller ligge litt ekstra på magen, eller investere i en "Anita post natal girdle" som du kan få tak i på velutstyrte morogbarn-butikker eller helseleveransebutikker. (Dette er en slags truse som du har utenpå vanlig undertøy, og som har strammebelte for å gradvis holde inn og hjelpe magen/innvollene på plass etter en fødsel/operasjon. Kan anbefale denne på det varmeste, forøvrig, uten å drive snikreklame.) Lykke til, damer - og vær så snill å tenke dere godt om før dere tar bringebærbladprodukter.
Leen Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #15 Skrevet 5. juli 2010 Hmmm.... flere som har opplevd dette med ekstra sterke etterrier etter å ha tatt disse kapslene? Jeg vet at man får rimelig sterke etterrier når man er flergangsfødende, men hvis de blir verre av kapslene, blir jeg litt skeptisk altså...
Dragen... Skrevet 5. juli 2010 #16 Skrevet 5. juli 2010 Jeg tok ikke noe sist fødsel (17mnd siden) og hadde kembo-etterrier...... Tror nok ikke man unngår de ved å la vær å bruke bringebærblad-produkter akkurat
Anonym' Skrevet 5. juli 2010 #17 Skrevet 5. juli 2010 Ikke snakk om å unngå etterrier - men snakk om ikke å forsterke dem! Men vær så god, om dere frivillig tar sjansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå