Gå til innhold

Flere som snart skal hoppe over til 3 trimester? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er litt over 2 uker enda til jeg hopper over.. men hjelpe meg så fort tiden går! Jeg klarer nesten ikke å henge med på hvor mange uker jeg er på vei:P Har ett supert sv.skap og dagene går i ett med jobb, onge og andre aktiviteter:) Så er nok derfor tiden går så fort:-)

da jeg gikk gravid sist føltest 1.tr ut som d varte i minst ett halvår..:P

Syntes også 1 tri gikk relativt sakte.. Men tenker jeg meg om så har vel de siste 10 ukene flydd avgårde. Håper bare de neste og siste 10 ukene også gjør det... Som førstegangsfødende så er det vel bare litt sært at det vokser faktisk et lite menneske inni meg, og ofte så glemmer jeg det. Helt til han dunker en gang og spenner meg. Hehe:)

Hvordan går det med navnevalg og shopping da? :)

For min del går det fint med shopping. jeg bor i kristiansand og vi har hatt "handelens dag" 3 torsdager på rad. så jeg har funnet mye fint på tilbud, det er jo veldig greit. Tror jeg må gi meg med shoppinga, regna ut at jeg har brukt ca 7000 kr bare på klær og det bare frem til og med størrelse 68..

skal jammen si det koster å få barn. kan ikke huske at det kostet så mye sist gang, men da gikk jeg på skole og fikk en gangs stønaden og fødsels stipend på 130.000 så jeg tenkte kanskje ikke over hvor mye jeg brukte..

Annonse

Er også fra Kristiansand! Vet ikke helt når jeg hopper over, rart med det..førstemann så peilet man alt man kunne komme over av bøker ol, andremann litt mindre og nå med trejemann får jeg ikke med meg en ting! Tiden syns jeg har gått fort, dog pga vi ikke viste vi ventet en til før vi var over 2 mnd!

Shopping blir det ikke noe av her, i hvertfall ikke før ungen er ute. I første omgang pga jeg ikke vet kjønnet(og vil ikke vite, men mannen vet) og i andre omgang vil jeg se hvor mye av det "gamle" jeg kan bruke først:)

Og så går jo tiden også fort når man jobber, og jeg er så heldig at jeg fremdeles jobber 100%!!Så jeg synes tiden går litt for fort..hehe..andremann er jo fremdeles så liten..hehe!

Masse lykke til alle sammen!

Jeg vet heller ikke når man hopper over, men har forstått at det å være "høygravid" nærmest er en beskyttet tittel, og at det kanskje er flere i 3. trimester som har de samme "plagene" som jeg har, som jo bare er 25 uker på vei. Like fullt må jeg rulle ut av sofaen, få hjelp til å få på meg sko, ha pustepause etter å ha gått noen skritt etc...

Jeg synes tiden har gått kjempefort, men så sakte som alt går for meg nå, så trenger jeg all tid jeg kan få. Bruker jo en evighet på ting som gikk av seg selv tidligere :s

Jeg hopper over til 3. trimester onsdag, siste tiden har gått veldig fort! Gledet meg liksom til å kunne skrive 100 dager igjen,,,, ehhh men det er jo faktisk noen dager siden nå.

Vogna er i hus og det begynner vell å bli på tide å gjøre istand barnerommet:) (før jeg blir for diger!)

Formen er forsåvidt grei, men merker kiloene og kjenner smerter i bekkenet etter en lang dag med travel 2 åring. Håper bare ikke dette blir værre.

Uansett så gleder jeg meg veldig, men føler vell at det er veldig lenge igjen også!

Annonse

Hopper over til 3.trimester på onsdag jeg også.

Syns tiden har flydd jeg. Føles som noen uker siden jeg har 12 uker på vei og fortalte familien om forøkelsen. Hehe.

Helsen er vel bra. Bekkenløsningen er j*vlig.

Nesten alt er i hus. Mangler seng, stellebord og bilstol, men det skal skaffes i neste uke.

Begynner å bli så utålmodig! Skal på 3D UL på tirsdag, og det gleder jeg meg skikkelig til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...