Gå til innhold

Hvorfor er det ingen som kjøper klær på Finn?

Anbefalte innlegg

Legger merke til annonser som kommer om og om igjen, med kjempefine klær. For eksempel 60 ubrukte merkeklær til 500,- Hvorfor kjøper ingen sånt?

Har selv lagt ut så billig, men ikke så fint tøy da, men umulig å selge. Litt dumt. Kjøper selv mye, får ofte en del for pengene.

Kjøper dere brukt?

Fortsetter under...

Lurer på dette selv, la ut hjemmestrikkede klær og flotte kjoler til en veldig billig pris ( cirka 1/5 av ny pris på kjøpeklær og under halv pris av garnet til strikkeklær). Ingen respons.

Jeg har selv kjøpt både klær og utstyr på finn og synes det er helt genialt.

Nei, brukt tøy arver jeg helt gratis ;)

Gir også bort tøy etter mine unger gratis..

Nå er det salg på klær i butikkene omtrent hele tiden, så er du på jakt etter billig tøy finner du et stativ med alt fra 50 til 70 prosent avslag nesten til enhver tid på f.eks Lindex, KappAhl e.l. Det er tryggere enn å risikere å kjøpe katta i sekken på Finn. Har hørt om flere som har fått flekkete og stygt tøy der.

Ja det skjønner jeg, har blit lurt selv. Mange som skriver at klærne er flotte å se på, så kommer de stive og ekle i posten. Men man kan jo bare kjøpe av noen i nærheten. Sjekke klærne først.

Men er selvfølgelig lite å få kjøpt her jeg bor. Trønderene sameler vist på klærne sine, er det noe, så tar de halv pris av ny. Det er for drøyt.....

Jeg kjøper ikke brukte klær på finn, nettopp pga av at det er salg på klær omtrent hele året. Med porto så kan en likegodt kjøpe det nytt uansett. Dessuten så vet en hva en får når en kjøper det nytt. Jeg kjenner også mange som har vært uheldig med kjøp av klær på finn...

Dessuten så lurer jeg på om folk for solgt brukte reima dresser??? Ser at de fleste forlanger 5-600 kr for dem. Men uansett så skjønner jeg ikke hvorfor noen gidder og kjøpe så dyre brukte dresser når du får den til samme pris på salg. Kjøpte selv reimadresser til 450 kr ;) Da gidder jeg ikke og kjøpe brukt.

Det med Reimadresser skjønner ikke jeg heller. Kjøpte meg netopp en den var det seff to små hull i, men skal bare bruke den som sandkassedress på tørre dager.

Men kjøper heller på salg da ja, det har jeg alltid gjort ellers. Syns en brukt Reimadress bør koste 250,- da kan man ha dem som ekstradress...

Men skjønner ikke at folk syns 650,- inkludert porto for 60 plagg som er som nye er dyrt. Man får ikke mye for den summen i butikken, salg eller ei.

Annonse

De selgeren som tar 500 kr for 60 plagg er det ivertfall lagt mellom...Det virker jo som folk tror de kan ta hva som helst for brukte klær.

Huske rspesiellt en luring som skulle ha 5000 kr og da var det ikke 60 plagg en gang.Mesteparten var HM,Lindex, og cubus. Han forlangte bla 700 kr for en brukt Skogstad dress. Den koster 1000 kr til vannlig og 500 kr på salget som var på samme tid. TULLING!!!

Folk forlanger 5-600 kr for brukte reima dresser...Det er jo galskap.

Jeg har prøvd å selge 100 plagg til 500,- får ikke solgt det heller. Den annonnsen jeg tenker på, som jeg så i dag, koster jo 500,- og er bare nye og ubrukte klær. Rart.

Vil ikke tro han mannen over her fikk solgt noe da, hehe

sikkert pga at man lett kjøper "katta i sekken" og som andre sier,man får mange nye plagg på salg. syns ikke man kan ta mer enn 10kr pr plagg jeg.utenpå klær,50-200kr..så jeg kjøper ikke klær på finn.no. nå arver vi likevel da :-). Men en veninne kjøpte en pagge på finn,500kr,masse utslitte klær og de som var pene var det flekker på.Så hun måtte kaste halvparten :-(. Klagde til selger også,men de kom ikke til noen enighet,så hun orket ikke å krangle mere...

Annonse

Kikker ofte på Finn etter barneklær eg.

Men er lite til salgs i nærområdet, så får ikkje sett det. Og mykje er overprisa synst eg. Klær er så billig nå i dag, at det er like billig å gå på salg som å kjøpe brukt -desverre.

Jeg prøvde meg på å klage jeg også, men fikk til svar at hun syns klærne var fine. Klærne hadde ingen fibre igjen, de sto av selg selv. I annonsen stod det at et var merkeklær og at de var flotte å se på.... Ble litt sur da ja, men sånt skjer.

Jeg har fårr solgt alt jeg har lagt ut på finn.no

Men har solgt mest hjemmelaget ting + noe veldig lite brukt tøy. På onsdag la jeg ut en annonse på finn.no om kjoler og annet barnestrikk, og torsdag morgen var en haug solgt ;o)

Så bra, hva tar du for klærne som er lett å selge da? Hvordan lønner det seg å legge frem annonsen?

Dersom man ikke er fornøyd med prisen, kan man jo bare prute. Jeg setter ofte ned prisen når noen spørr. Vet jo ikke hvor mye man kan få!

Ja den dressen var litt dyrt, men syns det er ok om hun har betalt full pris for den. Man sparer jo litt på den om det er årets modell. Kan jo være hun har kjøpt feil størrelse, men da bytter man vel.

Vet det er mange som kjøper reimadresser til halv pris og selger dem med 30 % avslag. Det er teit.

De hjemmestrikkede kjolene tar jeg fra 200 til 400 kr for

Ellers har jeg solgt klær til gutt (3.5 år) til 10 kr plagget. Jeg har kun solgt brukte klær til folk som kommer å henter det, for da kan de ombestemme seg!

(Kjolene og det andre hjemmesrtikkede sender jeg med posten, og alle har vært fornøyde ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...