Gå til innhold

bestemmer dere når barna (11mnd) skal sove? ca 7/8-vet de begynner bli trøtte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge lar dere de gråte, hvis de protestere... meine dere at det er vi som skal bestemme når de skal legge seg, uanset. hun er som regel trøtt i de tidene. hvor langt tid bruker dere på å legge de( hvor lenge gråter de?)

liker ikke høre hun gråte....:(

når og hvor lenge har dere siste hvilen på de på ettermiddaegn? :):)

håper svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er rytmen til mini på 12mnd, han har hatt denne døgnrytmen siden han var 10mnd.

Sover fra 19:00-09:00

sover en hvil på ca 2 timer, fra ca 12:00-14:00

Her er det alltid natta klokken 19:00 hvis han har sovet som han pleier, vi legger han da fordi han er trøtt.

Har dere en fast rytme på dagsovingen?

Skrevet

Jeg legger jenta mi 18.30-19 og da sover hun til ca kl 6 (avogtil 7 om 6.30 om jeg er veldig heldig)

hun sover som regel fra ca 11.30 til ca 14 på dagtid.

Hun er trøtt rundt 18.30-19 tiden og det er derfor hun blir lagt da. Har jeg henne våken noe særlig senere så blir hun overtrøtt og kan holde det gående et par timer.

Når jeg legger henne så protesterer hun litt, men det er mer sutring enn gråting og pågår sjelden mer enn 3-4 minutter. Det tar alt fra 5 til 30minutter fra hun blir lagt i senga til hun sovner. Jeg sitter ikke inne hos henne til hun har sovnet (gjorde det før, men har sluttet med det nå) - jeg går dog inn til henne dersom hun begynner å gråte og det er mer enn bare "jeg-er-så-trøtt-at-jeg-må-sutre-litt" gråten hennes.

Hun er forresten 11mnd om noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...