Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Da har tulla vår kommet til verden noen uker for tidlig. Men det går overraskende bra med henne, og det eneste hun trenger av hjelp er med mat, og minimalt med medisiner Hun veide 1395 gram, og er 39 cm lang Fødselen ble satt i gang i går med drypp pga misfarvet fostervann og fare for infeksjon, og det tok 3 timer fra dryppet ble satt i gang til hun var ute Epiduralen fikk ikke tid til å virke, så ble en rask men veldig smertefull fødsel, men er sååååå utrolig lykkelig og glad for at hun klarer seg så utrolig bra ) Og hadde en utrolig og fantastisk jordmor hos meg hele veien, som ikke var helt forberedt på å skulle ta i mot barnet, men som gjorde en halt fantastisk bra jobb og var en kjempe støtte og oppmuntring når jeg hadde det verst
mizza84 Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Gratulere så mye med lille tulla )) Så godt at alt har gått bra med henne Et lite spørsmål bare, hvordan merket du at fostervannet var missfarget? Noe jeg beskymrer meg veldig over selv, da vannet til datteren min var veldig missfarget da hun ble født, å jeg merket ikke at noe var galt..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Gratulerer så mye med jenta! Så godt at det står bra til med dere når hun kom så tidlig. Ønsker dere masse lykke til i tiden fremover og håper du kan få matet henne selv snart. Stor klem.
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2010 Vannet gikk på meg i uke 31, og jeg lakk hele tiden... Så da det gikk fra å være lysgult til grønt, så ble jeg satt i gang
mizza84 Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 ok, takk for svar:) Masse lykke til videre med den lille prinsessa di
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Gratulerer og lykke til videre:-)
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2010 Tusen takk for alle gratulasjoner <3 Skal prøve å holde dere oppdatert på hvordan det går videre i ett nytt skriv etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå