Gjest eelis+kian Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Jeg hadde oppkjøring i dag og bestod, woooho!!! Så i dag har jeg og småen vært på kjøretur alene for første gang, hehehe :-D *skryte skryte*
ღMadame_mim ღ Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Gratulerer så mye!!! Utrolig frihetsfølelse det der å kunne kjøre noe sted for første gang uten å være avhengig av andre :-)
Gjest eelis+kian Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Takk takk, det er helt heeerlig å kunne sette seg i bilen og bare kjøre når man skal noen plass, i stedet for å sitte på bussen i evigheter :-))
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Gratulerer, flink du er! Jeg hadde i det minste bare meg selv å tenke på den gang, må være litt mer med det når man har ansvaret for en liten tass i tillegg.
Gjest eelis+kian Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Ja, det har krevd en del planlegging og sånt, men pappaen hans er så flink til å stille opp at det ikke har vært noe problem, sånn egentlig :-)
Gjest Kira06 Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 Hurra og gratulerer! Ganske så nervepirrende den oppkjøringen ja:) Husker jeg hadde oppkjøring i snøkaos 22. desember med lukeparkering ved ankomsthallen på Fornebu (er gammel jeg da, så Fornebu eksisterte fortsatt*s*) Kos deg med lappen, og kjør forsiktig. Vi har dyrbar last for tiden:)
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 3. juli 2010 #10 Skrevet 3. juli 2010 Følger etter deg! Ferdig med kjøring men må vente på oppkjøring i tidlig september! Eeeeeeevig ventetid! men men. Snart tobarnsmamma å da må man ha billappen!
Gjest eelis+kian Skrevet 3. juli 2010 #11 Skrevet 3. juli 2010 Oioi, du kjører opp mens du er gravid altså? Når har du termin da? Jeg kjørte også mens jeg var gravid, men jeg fikk så voldsomt med kynnere av det at jeg måtte stoppe, hehe :-) Kjør forsiktig!
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 3. juli 2010 #12 Skrevet 3. juli 2010 Jepp. Ganske snart klekke-klar. Har en obligatorisk ting igjen, 3 dager før termin. Som jeg sa til kjørelærer: så sant jeg ikke sitter med rier kommer jeg! hehe.. Han ble litt blek da. Men er i fin form nå så det går bra! er 25 å noe klar for lappen kan man si! Takk! *Skal kjøre veldig pent:)
Gjest eelis+kian Skrevet 3. juli 2010 #13 Skrevet 3. juli 2010 Hehe, så spennende, håper du består da! Og lykke til med ny baby :-D
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 3. juli 2010 #15 Skrevet 3. juli 2010 Så herlig!!! Gratulerer så mye!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. juli 2010 #16 Skrevet 3. juli 2010 Gratulerer så mye, du er en inspirasjon Burde begynne på lappen jeg også, men er litt for lat hehe.
Gjest eelis+kian Skrevet 3. juli 2010 #17 Skrevet 3. juli 2010 Hehehe, det kan gjøres fort da :-) Også er det jo så verdt det!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. juli 2010 #18 Skrevet 3. juli 2010 Grattis! Jeg tok lappen for under et år siden, 13 dager før termin. DEN magen vet du, hehe. Men det gikk bra!
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 3. juli 2010 #20 Skrevet 3. juli 2010 Gratulerer Veldig deilig å ha førerkortet! Jeg hadde oppkjøring 6 dager før termin med førstemann, var gigantisk stor, hehe.. Sensoren var en smule blek da hun fikk se meg, og enda hvitere ble hun da kjørelæreren min opplyste om at det var 6 dager til termin og fleipet om at hun kanskje ble jordmor under oppkjøringen, hehe.. Klarte lappen, til tross for en mage med omkrets på 147 cm rundt midjen og sikkert 10 liter vann i kroppen
3smaa Skrevet 4. juli 2010 #22 Skrevet 4. juli 2010 Gratulerer! Ikke lenge siden jeg fikk den også (september/2009). Da var jeg gravid, bare noen uker på vei. Det er viktig å ha den når man har barn. Synes livet har vært mye enklere etter at jeg tok den.
Gjest eelis+kian Skrevet 4. juli 2010 #23 Skrevet 4. juli 2010 Hahaha, jeg hadde vært en smule svett i hvert fall, hvis jeg var sensoren din! Kanskje like greit at jeg var ferdig med å være gravid når jeg kjørte opp, så slapp jeg den digre magen på toppen av det hele. Småen var alltid hyperaktiv i magen mens jeg hadde kjøretimer, og det var litt distraherende, kan man si ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå