Elax Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Våkna i natt av kjempesterke magesmerter, klarte så vidt å gå til badet. Kan sammenliknes med riene under forrige fødsel. Ble kjempeengstelig for å miste, men ul senere på dagen viste liv. Har derimot jevnlige magesmerter som blir verre når jeg er i aktivitet. Noen som vet hva dette kan være? Kan det være luftsmerter?Hjelper på smertene om jeg kryper sammen som en ball. Hm...
bella28 Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 har også vondt i magen, var på ul i går fordi at jeg hadde så vondt pluss at jeg hadde litt gammelt blod når jeg var på do. men alt stod bra til. får kjempe vondt når jeg er i beveglse selv, regner med at det er luftsmerter. For det er ikke vondt ellers, men reiser jeg meg fort gjør det ekstremt vondt. lykke til videre, alt går nok bra. hvor langt på vei er du? jeg er 9+2
Elax Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2010 Jeg er 11+2 idag. Gikk ut fra at det var luftsmerter, og at jeg kanskje var litt forstoppa. Var nemlig på stranda hele dagen før og drakk veldig lite. Så da jeg kom hjem etter ul heiv jeg i meg sikkert 1 1/2 liter vann. Idag har jeg vært helt fin, så satser på at det var det. Teller dager til jeg er over i andre trimester. Tror jeg klarer å slappe av litt bedre da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå