trine beathe Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 hei, har i de siste 2-3 dagende kjent veldig lite liv i magen,kjenner no nå å da,men blir nervøs siden det ikke er så ofte,å ikke så hardt som det har vert før!! å heller ikke når jeg legger meg.(før har d vert voldomt med liv når jeg skal sove!! ) hvor mye liv skal man kjenne hver dag?? hver time?? er i uke 39 nå,og bynner å nærme meg fødsel.. men er dette et tegn på at hodet er festet kansje?? sist (for ca 1 uke siden) jeg var på lege kontroll var ikke hodet festet men godt nedi.....!!! dagene etter kontroll hadde jeg veldig ont nederst nedi ryggen og bekkenet,så lurer på om han har festet seg !! litt redd for at d e for trangt til lillegutt,eller lite fostervann osv... eller er det bare jeg som er overnervøs??? takk for svar
Babychris Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Hvis du er i tvil, så ring fødested og be om å komme og få tatt sparketest Bedre å komme en gang for mye enn en for lite. Som ei jordmor på mitt fødested sa første gang jeg var der med bekymring "denna bensinstasjon stenger aldri". Jeg er 38+4 nå og det er mye mindre liv. Han festa hodet for et par uker siden, og ligger med ryggen utover. Så jeg kjenner lite. Jeg kjenner han spenner fra, flytter rompa fra venstre side av magen til høyre, et lite spark eller to også rompa tilbake . Så lenge jeg kjenner han av og til så er det greit, for jeg vet han ikke har så mye plass nå. But when in doubt... ring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå