Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo

Ja da har jeg vært til scanning. Hadde 4 egg og en slimhinne på 7. Eggene var på 17 som kom til og briste snart de andre var på 16 og 14.

Skal insemineres på mandag . Gleder meg veldig. Jeg skal ta vekk 2 egg. Er litt redd for flerlinger Tvillinger går jo greit.

Skal ta eggløsningssprøyte imorgen kveld. Blir man hormonell av den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende!

Traff du med reisen ned?

Jeg har ihvertfall ikke reagert hormonelt på sprøyten i det hele tatt. Eneste "bivirkning" har vært bittelitt sviing etter stikket.

Masse lykke til!

Skrevet

Nei, jeg måtte reise dagen før. Endrings gebyr på 600 så det gikk greit. Jeg måtte ta eggløsningstest i dag, men den var negativ.

Leser på bivirkninger på eggløsningssprøyten , det skulle jeg kansje ikke gjort. Men jeg har eggløsningsmerter som kommer og går. Men det er kansje normalt når man har gått på pergo. Det jobbes vel ganske godt der nede når man har gått på pergo. Håper det er normalt kjenner det på begge sidene. Hadde du det ugla?

Skrevet

er sprøytespissen med i pakken? Har ikke tatt av den gjennomsiktige plastikken enda, siden jeg skal ta den i morgen. Men er det en sprøytespiss der? Eller må jeg kjøpe det utenom.

Skrevet

Jeg har egentlig hatt veldig lite smerter/ubehag så jeg er dårlig å sammenlige med.

Alt du trenger er der, ikke pakk den ut før du skal bruke den. Hørte om ei som klarte å knekke spissen da hun skulle sette på hetten igjen, den er nemlig så tynn at du ikke kjenner stikket omtrent. Ble mye styr for henne :)

Skrevet

Takk for svar. Det er jo ikke unormalt vondt, så det skal nok gå bra:

GOD HELG

Skrevet

Vet ikke hva slags eggløsningssprøyte du tar, men er det Pregnyl, så har i hvertfall ikke jeg fått med sprøyte og spiss. Har heller ikke blitt hormonell av sprøyta.

Lykke til!

Skrevet

Åh..sorry! Jeg tenkte bare Ovitrelle jeg..bare den jeg har brukt!

Beklager om jeg har surra til noe nå!

Skrevet

Det er ovitrelle som ligger i mitt kjøleskap. Gruer meg litt til og ta den. Men som mine venner sier ,du gjør allerede alt du kan for ungen din:)

Er det vondt og ta bort egg. Fikk beskjed om og ta paracet av gynokologen min.

Jeg er så redd for vondter:)

Har født en gang før og det var vondt nok:)

Gjest Pippi9
Skrevet

Jeg har nettopp hatt egguttak i dag - det gikk veldig fint. Var litt ør etter morfinen med en gang, har litt vondt på ene siden i magen og har blødd to dråper. Så dette går nok bra skal du se! Har hatt periodevis verkende eggstokker på begge sider de siste dagene, men det er normalt at de presser litt på når de vokser. Hadde ingen bivirkninger av Ovitrelle.

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...