ღMadame_mim ღ Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Noe så ekkelt!! Hehe Jenta mi er 3.5 måned og den siste uka har jeg merket noen sparklignende bevegelser i nedre del av magen. Har dere andre det så lenge etter fødsel? Uansett en merkelig følelse når jeg samtidig kikker på den babyen som har ligget inni der og sparket for kort tid siden :-)
Gjest eelis+kian Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Nå er småen 8,5 mnd, og jeg kjenner enda fantomspark daglig. Hehe, litt rart er det jo!
Bumblebeee Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Hehe! Jeg kjenner ikke noe nå, men de første ukene var det stadig små "spark" Dessuten tok jeg meg selv i å bekymre meg for om jeg hadde kjent liv på en stund...tar visst litt tid å bli vant til at babyen er ute av magen:)
T#3 Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Visste ikke at dette hadde et navn! Men ja, jeg opplever dette! 6 dager siden jeg fødte.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 mini er 3 mnd i morgen og jeg også kjenner det nesten daglig:)
MammanTilEmma❤ Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 her er det over 10 mnd siden fødsel, å kjenner det enda! nesten redd jeg faktisk er gravid noen ganger:p
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 5. juli 2010 #8 Skrevet 5. juli 2010 Hmmm hei du... ja sånn har jeg hatt det nå av å til å og jeg har vært litt "redd" jeg har blitt gravid igjenn,men det er jo ikke mulig;-) jeg bruker jo prevansjon nå og vi skal mest sannsynlig ikke ha flere heller så....nok med 3;-) viste ikke at det var noe som het det jeg hehe,enn å jeg har to til.håper alt ellers er bra med deg å nurket å at dere koser dere.sommer hilsen fra meg...
saa09 Skrevet 6. juli 2010 #9 Skrevet 6. juli 2010 Jeg kjente det senest i går, snart 7 uker siden jeg fødte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå