minimimmi Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Bare lurer på om det er no effektivt, blir strippet om èn uke om ingenting skjer før. Prøver å finne innlegg om det, men tror jeg ser meg blind, finner ikke mye.
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Tok ca en halv time fra jeg ble strippet til jeg kjente murring i ryggen, 7 timer etter var han ute. Så på meg funket det kjempebra!!
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Hei - ikke for å demotivere deg - men jeg hadde ingen effekt av stripping - ble gjort tre ganger før jeg til slutt ble satt igang. Lykke til - håper du har bedre effekt av dette )
minimimmi Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2010 Oi! Kult! Ja, det må man vel kunne si at det gjorde! Var dette når du allerede var på overtid eller? Håper det har like god effekt på meg....! :-) jeg får det gjort på termin, kommer vel an på hvor moden jeg er kanskje....
minimimmi Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2010 Nummer 2 på vei: Æsj, ja, det er det jeg frykter! :-/
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Se på innlegget til mamsen med" hodet festa." Har skrevet om det der lenger nedi tråden. klem
minimimmi Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2010 Katta: Aha! Ja, det skal jeg gjøre, takk! :-)
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 ...jeg var allerede overtidig da - håper du gjør deg bedre erfaringer enn meg!!! Husk det meste er svært individuelt )
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 2. juli 2010 #9 Skrevet 2. juli 2010 Jeg var også på overtid ja, dette var på overtidskontroll på dag 12. Fikk beskjed om at hvis ikke det hjalp ville de sette meg i gang på dag 14. Heldigvis kom han bare noen timer etter.
minimimmi Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2010 Håp på 1 til: Spennende :-) Jeg skal uansett innstille meg på at det kan virke så effektivt! Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå