Gå til innhold

Noen som har ærfaringer angående stripping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om det er no effektivt, blir strippet om èn uke om ingenting skjer før. Prøver å finne innlegg om det, men tror jeg ser meg blind, finner ikke mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok ca en halv time fra jeg ble strippet til jeg kjente murring i ryggen, 7 timer etter var han ute. Så på meg funket det kjempebra!!

Skrevet

Hei - ikke for å demotivere deg - men jeg hadde ingen effekt av stripping - ble gjort tre ganger før jeg til slutt ble satt igang.

Lykke til - håper du har bedre effekt av dette :o)

Skrevet

Oi! Kult! Ja, det må man vel kunne si at det gjorde! Var dette når du allerede var på overtid eller?

Håper det har like god effekt på meg....! :-) jeg får det gjort på termin, kommer vel an på hvor moden jeg er kanskje....

Skrevet

Nummer 2 på vei:

Æsj, ja, det er det jeg frykter! :-/

Skrevet

Se på innlegget til mamsen med" hodet festa." Har skrevet om det der lenger nedi tråden. klem

Skrevet

Katta:

Aha! Ja, det skal jeg gjøre, takk! :-)

Skrevet

...jeg var allerede overtidig da - håper du gjør deg bedre erfaringer enn meg!!!

Husk det meste er svært individuelt

:o)

Skrevet

Jeg var også på overtid ja, dette var på overtidskontroll på dag 12. Fikk beskjed om at hvis ikke det hjalp ville de sette meg i gang på dag 14. Heldigvis kom han bare noen timer etter. :)

Skrevet

Håp på 1 til:

Spennende :-) Jeg skal uansett innstille meg på at det kan virke så effektivt! Takk for svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...